Customer Experience meets Marketing Thesis Award
10 april 2018
van 17:30 uur
10 april 2018
tot 21:30
Online
Erasmus Universiteit
Burgemeester Oudlaan 50 ROTTERDAM
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Over de sprekers
-
Jan van Bodegom
Jan van Bodegom is voormalig chirurg en oprichter van het Alexander Monro Borstkankerziekenhuis. Jan werkt momenteel aan een nieuw project: de oprichting van een nieuw gespecialiseerd ziekenhuis. -
Kees Kerkvliet
Kees Kerkvliet richt zich als Managing Director en eigenaar van TOTE-M op het optimaliseren van klantinteracties en klantbeleving. Gedreven door de missie het creëren, faciliteren en borgen van Waardevolle Ontmoetingen! -
Nicole van den Heuvel
Als VodafoneZiggo Customer Excellence Program manager is Nicole van den Heuvel verantwoordelijk voor zakelijke klantbeleving. Uitgangspunt is de gezamenlijke focus op de klant. -
Patricia Slootjes
Patricia Slootjes is Marketing Directeur bij Miele. Zij heeft meer dan 20 jaar lokale en internationale consumentenmarketing ervaring bij diverse A-merken. Haar passie is het transformeren van bedrijven naar echte customer-centric organisaties. Zij gelooft dat in deze tijd klantkennis en klantconnectie het enige duurzame concurrentievoordeel zijn.