Programma van Customer Experience meets Marketing Thesis Award

Customer Experience meets Marketing Thesis Award

10 april 2018 van 17:30 uur 10 april 2018 tot 21:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Programma van Customer Experience meets Marketing Thesis Awards

  1. 17:30 - 18:20

    Inloop en buffet

  2. 18:20 - 18:30

    Welkom door PIM

  3. 18:30 - 19:00

    Miele (Patricia Slootjes, Directeur Marketing Miele)

    Door Patricia Slootjes
    Patricia Slootjes
  4. 19:00 - 19:05

    Pitch 1 DMTA (Ward Seeger)

  5. 19:05 - 19:35

    VodafoneZiggo: Hoe houd je focus op de klant in roerige tijden? (Nicole van den Heuvel (Customer Excellence Program Manager, VofafoneZiggo) & Kees Kerkvliet (TOTE-M)

    Door Kees Kerkvliet, Nicole van den Heuvel
    Kees Kerkvliet
  6. 19:35 - 19:40

    Pitch 2 DMTA (Rosanne Heijligers)

  7. 19:40 - 20:00

    Pauze

  8. 20:00 - 20:05

    Pitch 3 DMTA (Manon Struijs)

  9. 20:05 - 20:10

    Pitch 4 DMTA (Wies Oudshoorn)

  10. 20:10 - 20:40

    Alexander Monro Ziekenhuis; het meest patiëntgerichte ziekenhuis (Jan van Bodegom, oprichter Alexander Monro Ziekenhuis)

    Door Jan van Bodegom
    Jan van Bodegom
  11. 20:40 - 21:00

    Uitreiking van de Dutch Marketing Thesis award

  12. 21:00 - 22:00

    Borrel

  1. Van 18:30 tot 19:00

    Miele (Patricia Slootjes, Directeur Marketing Miele)

    Door Patricia Slootjes
    Miele is van oorsprong een bedrijf met een sterke focus op productontwikkeling en op het offline retail kanaal waar experts het verschil uit kunnen leggen tussen Miele en de rest.
    Gezien het veranderende retail landschap en de verandering in consumentenbehoefte heeft Miele haar rol aan moeten passen.
    Tijdens deze presentatie hoor je hoe Miele de transitie aan het maken is van een product en offline retailer gefocust merk naar een consumenten, multi channel merk.
  2. Van 19:00 tot 19:05

    Pitch 1 DMTA (Ward Seeger)

    A stage to engage: An analysis of importance in maximizing engagement on Facebook brand pages.
    (door Ward Seeger)

  3. Van 19:05 tot 19:35

    VodafoneZiggo: Hoe houd je focus op de klant in roerige tijden? (Nicole van den Heuvel (Customer Excellence Program Manager, VofafoneZiggo) & Kees Kerkvliet (TOTE-M)

    Door Kees Kerkvliet, Nicole van den Heuvel

    Klantgerichtheid is één van de strategische pijlers van het nieuwe VodafoneZiggo. Maar hoe ga je, tijdens een turbulente periode van een fusie, invulling te geven aan de thema’s als ‘klantgerichtheid’ en ‘samenwerken’?  Op basis van eerdere ervaringen vanuit UPC en Ziggo is het CORE programma ontwikkeld. CORE staat voor ‘Customer Focus’, ‘Ownership’, ‘Relationship’ en ‘Engagement’. Het biedt medewerkers concrete handvatten om het voor elkaar én voor de klant beter te doen. Nicole en Kees nemen je mee op reis langs de succesfactoren en leerpunten van dit traject!

  4. Van 19:35 tot 19:40

    Pitch 2 DMTA (Rosanne Heijligers)

    TIME FOR VICE? (door Rosanne Heijligers)

  5. Van 20:00 tot 20:05

    Pitch 3 DMTA (Manon Struijs)

    HAS CHOICE OVERLOAD RETIRED? (door Manon Struijs)

  6. Van 20:10 tot 20:40

    Alexander Monro Ziekenhuis; het meest patiëntgerichte ziekenhuis (Jan van Bodegom, oprichter Alexander Monro Ziekenhuis)

    Door Jan van Bodegom
    Na ruim 10 jaar werkzaam geweest te zijn als chirurg richtte Jan in 2012 het Alexander Monro ziekenhuis op, het eerste volledig gespecialiseerde borstkanker ziekenhuis.
    Vanuit zijn overtuiging dat het in de zorg om de patiënt gaat en omdat specialisatie de zorg enorm kan verbeteren, werd het ziekenhuis met, door en voor patiënten ontworpen. Dit resulteerde in een ongekende kwaliteit en patiënten waardering en in vele prijzen (o.a. meest patiëntvriendelijke in 2014 en de Value-Based Healthcare Prize on patient outcomes in 2015) en een klanttevredenheidscijfer van een 9,5. Inmiddels is Jan druk bezig met de oprichting van een nieuw gespecialiseerd ziekenhuis.
    Jan vertelt bij PIM over het avontuur dat hij aanging om van het Alexander Monro ziekenhuis het best beoordeelde ziekenhuis te maken van Nederland, door hele duidelijke keuzes te maken en voortdurend de patiënt centraal te zetten. Hij deelt zijn learnings en vertelt over zijn toekomstplannen.
  7. Van 20:40 tot 21:00

    Uitreiking van de Dutch Marketing Thesis award

    Wil je ook weten wat de onderwerpen zijn, die de nieuwe generatie marketeers bezighouden? Vijf Marketing associaties hebben hun beste afstudeerscriptie ingestuurd voor de Nederlandse Marketing Thesis Award. Tijdens deze avond pitchen 5 net-afgestudeerden hun scriptie en aan het eind van de avond reiken we de prijs uit aan de winnaar.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 23 mei 2024

    Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement