Sprekers bij Data science: the wizards aan het woord

Data science: the wizards aan het woord

03 juli 2018 van 17:30 uur 03 juli 2018 tot 21:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Over de sprekers

  1. Arend-Jan Nijhuis

    Arend-Jan Nijhuis

    Drs. Arend-Jan Nijhuis (1964) is Data Strateeg, ruim 5 jaar zelfstandig ondernemer en managing partner bij NICM. Hiervoor werkte hij 9 jaar als change manager voor ING, 3 jaar als principal consultant voor Atos Origin en 7 jaar voor het marktonderzoek instituut GfK. Arend-Jan is vice voorzitter van het PIM Bestuur, Jurylid van de Marketing literatuurprijs.
  2. Femke Schoormans

    Femke Schoormans

    Femke Schoormans is Marketeer bij IAK Verzekeringen. Femke krijgt energie van data driven campagnes waarbij de klant centraal staat. Ze gelooft in de kracht van data & klantbeleving.
  3. Margot Rozendaal

    Margot Rozendaal

    Margot Rozendaal studeerde taalkunde aan de Universiteit van Amsterdam en promoveerde op hetzelfde vakgebied. Vervolgens werkte ze als data scientist binnen finance, gespecialiseerd in datamining en voorspellende analyse. In 2016 begon ze als Manager Consumer Intelligence bij De Persgroep en heeft sindsdien het analyse-team opgebouwd. Zij is verantwoordelijk voor de meeste gegevensgestuurde inzichten binnen de afdeling marketing (en verkoop).
  4. Sander van der Horst

    Sander van der Horst

    Sander van der Horst is reeds 7 jaar Consultant bij Cmotions. Sander krijgt energie van klantinzichten halen uit data en deze inzichten omzetten naar acties. Hij is werkzaam in diverse branches waaronder: - Telecom - Utility - Banken - verzekeraars - Online retailers

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 23 mei 2024

    Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement