Data science: the wizards aan het woord
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Over de sprekers
-
Arend-Jan Nijhuis
Drs. Arend-Jan Nijhuis (1964) is Data Strateeg, ruim 5 jaar zelfstandig ondernemer en managing partner bij NICM. Hiervoor werkte hij 9 jaar als change manager voor ING, 3 jaar als principal consultant voor Atos Origin en 7 jaar voor het marktonderzoek instituut GfK. Arend-Jan is vice voorzitter van het PIM Bestuur, Jurylid van de Marketing literatuurprijs. -
Femke Schoormans
Femke Schoormans is Marketeer bij IAK Verzekeringen. Femke krijgt energie van data driven campagnes waarbij de klant centraal staat. Ze gelooft in de kracht van data & klantbeleving. -
Margot Rozendaal
Margot Rozendaal studeerde taalkunde aan de Universiteit van Amsterdam en promoveerde op hetzelfde vakgebied. Vervolgens werkte ze als data scientist binnen finance, gespecialiseerd in datamining en voorspellende analyse. In 2016 begon ze als Manager Consumer Intelligence bij De Persgroep en heeft sindsdien het analyse-team opgebouwd. Zij is verantwoordelijk voor de meeste gegevensgestuurde inzichten binnen de afdeling marketing (en verkoop). -
Sander van der Horst
Sander van der Horst is reeds 7 jaar Consultant bij Cmotions. Sander krijgt energie van klantinzichten halen uit data en deze inzichten omzetten naar acties. Hij is werkzaam in diverse branches waaronder: - Telecom - Utility - Banken - verzekeraars - Online retailers