Over Data science: the wizards aan het woord

Data science: the wizards aan het woord

03 juli 2018 van 17:30 uur 03 juli 2018 tot 21:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Er bestaat heel veel …Buzzzzz.. rondom het onderwerp Data Science; Big Data, Smart Data, Data Science, AI, BI, Machine learning. 
In feite gaat het om met een multidisciplinaire team zeer gerichte slimme dingen te doen met data, data engineers, data scientists, analisten en business mensen.
Op de themasessie van 3 juli gaan we in een intieme interactieve setting bij Cmotions in op de aanpak, praktische invulling en inrichting van Data Sciene in een organisatie;
Arend-Jan Nijhuis (Data Strateeg, Programma Manager en Agile coach vanuit NICM) vertelt je alles over de projectmatige en organisatorische aspecten.
Daarnaast nemen Femke Schoormans (on-line Marketeer en Product Owner bij IAK Verzekeren) en Sander van der Horst (Business Analist voor Cmotions) je mee in de door data gedreven zorgcampagne.
Tot slot deelt Margot Rozendaal (Manager Customer Data Analytics / Data scientist De Persgroep) de learnings van online segmenteren op basis van je offline segmentatie model.
 

Programma van Data science: the wizards aan het woord

Op dinsdag 3 juli:
17:30 - 18:15 Inloop & buffet
18:15 - 18:20 Welkomstwoord PIM
18:20 - 18:50 Projectmatige en organisatorische aspecten (Arend-Jan Nijhuis, Data Strateeg, Programma Manager en Agile coach vanuit NICM) Door Arend-Jan Nijhuis
18:50 - 19:20 Datagedreven eindejaar zorgcampagne (Femke Schoormans, on-line Marketeer en Product Owner IAK Verzekeren & Sander van der Horst, Business Analist Cmotions) Door Sander van der Horst, Femke Schoormans
19:20 - 19:40 Pauze
19:40 - 20:10 Met een gedragssegmentatie de online bezoeker dichter bij de marketeer brengen (Margot Rozendaal, Manager Customer Data Analytics / Data scientist De Persgroep) Door Margot Rozendaal
20:10 - 21:10 Borrel

Lees meer over het programma

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 11 april 2024

    MarTech Fest 2024

    iO Rotterdam in Rotterdam
    Meer over dit evenement
  2. 23 mei 2024

    Marketing Team van de toekomst

    Meer over dit evenement
  3. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement