Over Jaarlijkse PIM Trendsessie 2018

Jaarlijkse PIM Trendsessie 2018

Het enthousiasme waarmee de marketingwereld nieuwe technologieën verwelkomt, heeft als risico dat ze zich verwijdert van waar het echt om gaat; de klant! Het PIM trendrapport geeft inzicht in de menselijke behoeften die de opkomst van technologie drijven. Alleen als we dát beter begrijpen kunnen we inschatten of en hoe technologieën als artificial intelligence onze samenleving en daarmee marketing gaan veranderen.
In het PIM trendrapport 2018 geven we context aan de vele kansen die technologie biedt. Door te inspireren en te duiden met inzichten uit sociaal-cultureel trendonderzoek laat het rapport zien hoe je als marketeer customer-centric (in plaats van tech-centric) kunt zijn in een wereld vol digitale technologieën.

Aljan de Boer en Tracy Cheung van TrendsActive presenteren deze avond de highlights uit het trendrapport. Daarnaast deelt Niek Karsmakers, oprichter van start-up studio Aimforthemoon, praktische learnings met zijn verhaal over start-up thinking en ‘executiegerichte' innovatie.

Iedere bezoeker ontvangt bovendien gratis het PIM Trendrapport. 

Er zijn helaas geen kaarten meer beschikbaar. Stuur een mailtje naar kim.vanderwel@pimonline.nl bij interesse en wij zorgen dat je op de reservelijst komt.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Deel met anderen