Sprekers bij Merken en vertrouwen: hoe verbind je merken met mensen

Merken en vertrouwen: hoe verbind je merken met mensen

09 oktober 2017 van 17:30 uur 09 oktober 2017 tot 21:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Over de sprekers

  1. Heske Verburg

    Heske Verburg

    Heske Verburg is directeur van Solidaridad Europa. Zij studeerde Management in International Organizations in Groningen en volgde opleidingen aan de universiteiten van Grenoble en Berkeley. Ze startte haar carrière bij ORMIT, bureau voor talent en leiderschap en werkte vervolgens 10 jaar bij UNICEF in diverse managementfuncties waar ze onder andere vorm heeft gegeven aan succesvolle samenwerking met bedrijven. Voor haar overstap naar Solidaridad was Verburg directeur bij sociale onderneming Healthy Entrepreneurs, een organisatie die door middel van ondernemerschap zorgt voor basisgezondheidszorg in afgelegen gebieden.
  2. Patrick Kuijsters

    Patrick Kuijsters

    Patrick Kuijsters is als directeur Marketing & Online deel van het management team en verantwoordelijk voor de volledige marketingmix. Van het online kanaal, digitale transformatie, product marketing van alle retail bankdiensten, klantontwikkeling en behoud, Merk & Marketingcommunicatie, omnichannel en marketingplanning. Zijn drijfveer is om met SNS het verschil te maken in het Nederlandse bankenlandschap. Patrick vindt dat een merk een verhaal moet vertellen en heeft als persoonlijke missie om ervoor te zorgen dat SNS een bank is die op ooghoogte staat met de klanten. Door te zoeken naar oplossingen, zodat de positionering van SNS kleur krijgt en onderscheidend blijft. SNS is voor hem een merk dat er voor mensen is, waarbij het gevoel heerst dat de bank er ook voor mensen wil zijn. Met de introductie van de nieuwe naam de Volksbank voor de groep breekt er ook weer een nieuwe fase aan. Hoe vertaal je de gemeenschappelijke visie van de bankenfamilie - ‘bankieren met de menselijke maat’ – in een heldere merkportfolio strategie met de merken SNS, ASN, Regiobank en BLG Wonen? Deze uitdaging is Patrick Kuijsters aangegaan. Voor de Volksbank heeft hij een nieuwe merkportfolio strategie ontwikkeld. In 2013 maakte Patrick de overstap naar SNS waar hij na een roerige periode meebouwde aan de nieuwe koers van de bank. Met succes lanceerde hij met zijn team de nieuwe merkpositionering ‘Heel normaal. SNS’. Patrick begon ooit als student Communicatie in Boston. Hierna volgde een gevarieerde loopbaan in fast moving consumer goods (FMCG), telecommunicatie en financiële dienstverlening. Zo werkte Patrick als Brand Manager bij Sara Lee/DE en als International Marketing Directeur bij Imperial Tobacco. Daarnaast zette hij de nieuwe positionering en merkportfolio strategie van KPN neer.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 23 mei 2024

    Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement