Programma van Merken en vertrouwen: hoe verbind je merken met mensen

Merken en vertrouwen: hoe verbind je merken met mensen

09 oktober 2017 van 17:30 uur 09 oktober 2017 tot 21:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Programma van Merken en vertrouwen: hoe verbind je merken met mensen

  1. 17:30 - 18:20

    Inloop & buffet

  2. 18:20 - 18:30

    Welkom door PIM

  3. 18:30 - 19:00

    Patrick Kuijsters (Directeur Marketing & Online SNS Bank) over de herpositionering van de Volksbank

    Door Patrick Kuijsters
    Patrick Kuijsters
  4. 19:00 - 19:30

    Hoe positioneert Solidaridad zich op de Nederlandse markt? (Heske Verburg, directeur Solidaridad Europa)

    Door Heske Verburg
    Heske Verburg
  5. 19:30 - 20:00

    Pauze

  6. 20:00 - 20:30

    het succes van Koppert Cress (Bart Leemans, Koppert Cress)

  7. 20:30 - 21:30

    Borrel

  1. Van 18:30 tot 19:00

    Patrick Kuijsters (Directeur Marketing & Online SNS Bank) over de herpositionering van de Volksbank

    Door Patrick Kuijsters

    Hoe vertaal je de gemeenschappelijke visie van de bankenfamilie - ‘bankieren met de menselijke maat’ – in een heldere merkportfolio strategie met de merken SNS, ASN, Regiobank en BLG Wonen? Parick Kuijsters vertelt in zijn presentatie hoe hij hiervoor een nieuwe merkportfolio strategie heeft ontwikkeld. Ook geeft hij een inkijkje hoe merk SNS dit concreet invult.

  2. Van 19:00 tot 19:30

    Hoe positioneert Solidaridad zich op de Nederlandse markt? (Heske Verburg, directeur Solidaridad Europa)

    Door Heske Verburg

    Solidaridad is een internationale, maatschappelijke organisatie. Solidaridad werkt aan duurzame productieketens. Samen met iedereen in de keten - van boer tot multinational - werken we aan eerlijke producten, die geen schade toebrengen aan mens of milieu en voor iedereen winstgevend zijn. Solidaridad werkt door 13 productieketens heen en is actief op 5 continenten, via 9 regionale kantoren. Hoe positioneert een organisatie als Solidaridad zich op de Nederlandse markt? Wat zijn de uitdagingen? Heske Verburg vertelt over de originele manier waarop Solidaridad campagnes voert en deelt openhartig de geleerde lessen.

  3. Van 20:00 tot 20:30

    het succes van Koppert Cress (Bart Leemans, Koppert Cress)

    Koppert Cress is een tuinbouwbedrijf dat gespecialiseerd is in diverse eetbare planten en bloemen die door nationale en internationale chefkoks, restaurants en hotels worden gebruikt. Koppert Cress is winnaar van de Koning Willem I Plaquette voor Duurzaam Ondernemerschap 2016. Volgens de jury brengt het bedrijf goede voeding, gezondheidszorg, educatie en energieneutraal ondernemen samen. Bij Koppert Cress gaat het maar om 1 ding; het succesvol laten zijn van de eindverbruiker, de chef in de keuken. Met een internationaal team van foodies, intern en extern, is Koppert Cress dagelijks in de weer om elke chef te inspireren.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 23 mei 2024

    Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement