Blockchain: wat is het en wat kun je ermee als marketeer?
12 september 2017
van 17:30 uur
12 september 2017
tot 21:30
Online
Copernica
De Ruijterkade 112 AMSTERDAM
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Over de sprekers
-
Jens Koopman
Jens werkt vanaf 2010 bij de Rabobank en sinds vorig jaar als lead marketeer en product owner voor de doelgroep internationale ondernemers. Na zijn studie International Business Advisory heeft hij gewerkt voor IBM en ABN AMRO in het marketing- en communicatievak. -
Marleen Wapenaar
Marleen werkt – na een studie economie, traineeship en functie van Accountmanager Bedrijven bij ABN AMRO - vanaf 1996 bij Rabobank in verschillende account-, programma-, project en algemeen management functies en de laatste 11 jaar in diverse Productmanagement functies op gebied van Betalen. Veelal op het snijvlak van Business en ICT voor de zakelijke markt. Sinds begin 2017 product owner bij Rabobank voor Digital Trade Chain, het internationale handelsplatform dat internationaal zakendoen vergemakkelijkt, waaraan momenteel 7 Europese banken (Rabobank, Deutsche Bank, HSBC, KBC, Natixis, Société Générale en Unicredit) meewerken. -
Rob Koelman
Rob werkt vanaf 2010 bij De Nederlandsche Bank (DNB) en sinds enige maanden bij de afdeling Betalingsverkeer Marketinfrastructuur Beleid, waar hij intensief kijkt naar Blockchain en Distributed Ledger Technology. Hij heeft wiskunde gestudeerd en is gepromoveerd in de algebraïsche meetkunde. Hierna is hij als ICT architect werkzaam geweest bij ABN AMRO, IBM en DNB. -
Roel van Rijsewijk
Roel van Rijsewijk is een internet-hippie in vermomming, verbonden aan Deloitte. Hij heeft meer dan 15 jaar ervaring in risico management bij bedrijven die gedreven worden door technologie. Hij is tevens Senior Fellow bij Deloitte’s Centre for the Edge, het onderzoekscentrum dat Deloitte heeft opgezet om ondernemers en bestuurders inzichten te geven op het snijvlak van business en technologie.