Programma van Update B2B marketing

Update B2B marketing

13 juni 2017 van 17:30 uur 13 juni 2017 tot 21:30
Online

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Programma van Update B2B marketing

  1. 17:30 - 18:15

    Inloop & buffet

  2. 18:15 - 18:20

    Welkom door PIM

  3. 18:20 - 19:05

    Met neuromarketing innoveren in B2B (Eveline van Zeeland)

    Door Eveline van Zeeland
    Eveline van Zeeland
  4. 19:05 - 19:25

    Lancering B2B onderzoek

    Door Pascal van Hombergh
    Pascal van Hombergh
  5. 19:25 - 19:35

    Pauze

  6. 19:35 - 20:05

    Contentmarketing in B2B (AON)

  7. 20:05 - 20:40

    Growth Marketing (Exact)

    Door Huib van der Harst
    Huib van der Harst
  8. 20:40 - 21:30

    Borrel

  1. Van 18:20 tot 19:05

    Met neuromarketing innoveren in B2B (Eveline van Zeeland)

    Door Eveline van Zeeland
    Neuromarketing rust op de aanname dat ons lichaam laat zien hoe we ons van binnen voelen. Die lichamelijke reactie is te meten met neuro-onderzoekstechnieken. Deze technieken worden momenteel voornamelijk toegepast in de B2C. De Engelse term voor neuromarketing is dan ook ‘consumer neuroscience’. Maar is een B2B-afnemer zó verschillend van een B2C-afnemer, dat in een B2B-context neuro-onderzoekstechnieken geen toegevoegde waarde hebben? Dat is de hamvraag die we tijdens deze sessie gaan tackelen. We gaan zien wat neuromarketing behelst, nemen een kijkje in het brein van de afnemer en exploreren waarom, wanneer en hoe het spannende vakgebied van de neuromarketing van waarde kan zijn voor B2B-marketeers.
  2. Van 19:05 tot 19:25

    Lancering B2B onderzoek

    Door Pascal van Hombergh

    Samen met Blinker hebben wij ook in 2017 de belangrijkste trends in B2B marketing in kaart gebracht. Kwalitatief vooronderzoek onder vooraanstaande B2B marketeers in Nederland heeft inmiddels inzicht gegeven in de trends en ontwikkelingen in B2B marketing. Wij lichten de belangrijkste en opvallendste trends toe in een korte presentatie.

  3. Van 19:35 tot 20:05

    Contentmarketing in B2B (AON)

    Hoe bouw je aan de autoriteit van je merk als de markt je primair als dienstverlener kent? En hoe zorg je dat dit ook in leadgeneratie resulteert? Risicomanagementadviseur en verzekeringsmakelaar Aon en Sterk Werk Communicatie & Content Marketing leggen het uit aan de hand een leadgeneratie-campagne met een sterke contentstrategie rond de modernisering van de Ziektewet. De strekking: deel ook je kennis, niet alleen je dienst of product. Na afloop snap je hoe contentmarketing jou als B2B-marketeer kan helpen.

  4. Van 20:05 tot 20:40

    Growth Marketing (Exact)

    Door Huib van der Harst

    Exact is dertig jaar geleden gestart in een garage in Delft door zes studenten van de TU Delft. Inmiddels is Exact een internationale IT onderneming met meer dan 1.700 werknemers en rekenen wereldwijd meer dan 350.000 organisaties in 110 landen op de software. Exact heeft nu de ambitie om wereldwijd uit te groeien tot de top 3 aanbieders van bedrijfssoftware in de Cloud voor het MKB. Huib van der Harst neemt ons mee hoe Exact jaarlijks meer dan 40% groeit en hoe cruciaal (big) data gedreven marketing hierin is.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 23 mei 2024

    Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement