Programma van Versnel je groei als marketeer: growth hacking, service design & agile

Versnel je groei als marketeer: growth hacking, service design & agile

14 maart 2017 van 17:30 uur 14 maart 2017 tot 21:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Programma van Versnel je groei: growth hacking, service design & agile

  1. 17:30 - 18:15

    Inloop & buffet

  2. 18:15 - 18:20

    Welkomstwoord Dept Agency & PIM

  3. 18:20 - 18:50

    De marketingorganisatie van de toekomst (Auteur Rob Beltman)

  4. 18:50 - 19:20

    De eerste stappen op weg naar agile in de marketingorganisatie – Christi-Janne ten Hoopen (Principal bij VODW)

    Door Christi-Janne ten Hoopen
    Christi-Janne ten Hoopen
  5. 19:20 - 19:30

    Pauze

  6. 19:30 - 20:00

    Woning uit de webshop door middel van service design (Justin Kniest, Creative & Strategy Director TamTam)

    Door Justin Kniest
    Justin Kniest
  7. 20:00 - 20:30

    What is growth hacking? (David Arnoux - Head of Growth | Co-Founder Growth Tribe Academy)

    Door David Arnoux
    David Arnoux
  1. Van 18:20 tot 18:50

    De marketingorganisatie van de toekomst (Auteur Rob Beltman)

    De ontwikkelingen in het marketingvak lijken sneller te gaan dan het licht. Duizenden commercieel verantwoordelijken worden dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends te vertalen naar hun eigen organisatie. Dat roept allerlei vragen op. Welke competenties moeten we in huis halen om relevant te zijn en blijven, om de klant optimaal te bedienen en betrekken, via al die kanalen en netwerken? Welke nieuwe rollen brengt dat met zich mee? En hoe organiseren we dat nou optimaal met de mensen en middelen die we hebben, zodat de organisatie als geheel markt- en klantgericht presteert? Auteur Rob Beltman vertelt deze avond hoe je marketing binnen de organisatie integraal organiseert.

  2. Van 18:50 tot 19:20

    De eerste stappen op weg naar agile in de marketingorganisatie – Christi-Janne ten Hoopen (Principal bij VODW)

    Door Christi-Janne ten Hoopen

    Steeds meer organisaties doen het: agile werken. Sommige doen hun eerste stapjes en werken met een paar multidisciplinaire teams, met product owners of doen stand-ups. Anderen, zoals ING en Eneco, zijn al bereid een groot deel van de organisatie radicaal om te vormen. Allemaal leuk die nieuwe vormen voor het organiseren van jouw marketingorganisatie maar wat houdt agile in en hoe organiseer je het? Christi-Janne van VODW neemt ons mee in de eerste stappen op weg naar agile werken in de marketingorganisatie. Wat is het, wat vraagt het van de organisatie en wat levert nu juist het succes op?

  3. Van 19:30 tot 20:00

    Woning uit de webshop door middel van service design (Justin Kniest, Creative & Strategy Director TamTam)

    Door Justin Kniest

    Waarom zou je je telefoon, laptop en zelfs je auto online kopen, maar je huis niet? Samen met vastgoedontwikkelaar BPD hebben we de gehele customer journey digitaal gemaakt. Voor elk bouwproject van BPD is er nu een site waar kopers hun huis kunnen zien, voelen én beleven. Wandel in VR door je nieuwe buurt en bekijk je nieuwe huis in 3D van binnen. Of koop samen met de 16 andere stellen, je nieuwe huis gewoon voortaan online. Dat is bijna 4 miljoen in een paar maanden: next level eCommerce!

  4. Van 20:00 tot 20:30

    What is growth hacking? (David Arnoux - Head of Growth | Co-Founder Growth Tribe Academy)

    Door David Arnoux

    Let's face it, growth hacking is bullshit right? Well I’ve spent the last couple years building, coaching and training regiments of growth teams and growth hackers. Turning young bucks into the next generation of technical-marketing, data-driven, behavioural psychologist, conversion-hungry growth stallions. In this talk I'll run you through some stories, learnings and tricks I've learned along the way.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 11 april 2024

    MarTech Fest 2024

    iO Rotterdam in Rotterdam
    Meer over dit evenement
  2. 23 mei 2024

    Marketing Team van de toekomst

    Meer over dit evenement
  3. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement