Over Toekomst van media: Vloggen, virtual reality en data

Toekomst van media: Vloggen, virtual reality en data

31 januari 2017 van 17:30 uur 31 januari 2017 tot 21:30
Online
Sanoma Media Netherlands B.V. Capellalaan 65 HOOFDDORP
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Van (treiter)vloggers tot programmatic tot VR, om de klant te bereiken kunnen marketeers tegenwoordig kiezen uit meer dan RTV en Print. Tijdens deze PIM sessie verkennen we de huidige en toekomstige mogelijkheden van media. Welke distributiekanalen zijn er tegenwoordig? Welk type content werkt? We zijn deze avond te gast bij Sanoma, dat in 2016 uitgeroepen werd tot de beste exploitant voor geïntegreerde, multi-media communicatie-mogelijkheden.

Met presentaties van o.a. vlogger Joost Kraima (Gierigegasten), Daan Sip (founder van Social1nfluencers), Jip Samhoud (& Samhoud Media) en Sanoma.

Programma van De toekomst van media

Op dinsdag 31 januari:
17:30 - 18:15 Ontvangst met buffet
18:15 - 18:20 Welkom vanuit PIM
18:20 - 18:50 Het gebruik van data in de praktijk bij Sanoma | SBS (Janou Kessels, Sanoma)
18:50 - 19:20 van VR Cinema tot China (Jip Samhoud, &Samhoud Media) Door Jip Samhoud
19:20 - 19:40 Pauze
19:40 - 20:20 De kracht van vloggen (Daan Sip, Social1nfluencers en Joost Kraima, YouTube-creator Gierigegasten) Door Joost Kraima,
20:20 - 21:20 Borrel

Lees meer over het programma

Binnenkort op de agenda kopie

  1. 12 oktober 2021

    Profijt van purpose

    Meer over dit evenement
  2. 25 november 2021

    PIM Marketing Literatuur Prijs 2021

    Meer over dit evenement