Purpose Driven Merkinnovaties
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Programma van Purpose Driven Merkinnovaties
-
17:30 - 18:00
Inloop en buffet
-
18:00 - 18:15
Welkom door Jos de Wit, CMO WNF
-
18:15 - 18:35
Betekenisvol ondernemen (Kees Klomp, Karmanomics)
Door Kees Klomp -
18:35 - 19:05
Hoe je een betekenisvol merk laat groeien in een concurrerende energiemarkt. (Pieter van Wijk, Growth Hacker bij Vandebron)
Door Pieter van Wijk -
19:05 - 19:35
Pauze, mogelijkheid om aan te sluiten bij de rondleiding
-
19:35 - 20:05
Hoe een 2-sterrenchef groente-innovaties naar de wereld brengt. (Marieke van der Heijden, Head of Strategy and Business Development Europe bij &samhoud food)
Door Marieke van der Heijden -
20:05 - 20:35
Hoe creëer je een innovatie cultuur rondom betekenis? (Bob Hutten, Algemeen Directeur de Verspillingsfabriek en Hutten Catering)
Door Bob Hutten -
20:35 - 21:30
Borrel
-
Van 18:35 tot 19:05
Hoe je een betekenisvol merk laat groeien in een concurrerende energiemarkt. (Pieter van Wijk, Growth Hacker bij Vandebron)
Door Pieter van WijkIeder merk kan een betekenisvol merk bedenken. Het waarmaken en groeien is een tweede. Pieter van Wijk laat zien hoe Vandebron de lijnen tussen Marketing en IT vervaagt om sneller te groeien dan de concurrentie. Hij gaat dieper in op technische skills die je als Marketeer eenvoudig aan kunt leren om meteen waardevoller te zijn. Vandebron werkt met het marketing team van morgen: sneller leren, goedkoper falen en meer experimenteren dan je concurrenten.
-
Van 19:35 tot 20:05
Hoe een 2-sterrenchef groente-innovaties naar de wereld brengt. (Marieke van der Heijden, Head of Strategy and Business Development Europe bij &samhoud food)
Door Marieke van der Heijden&samhoud food is een innovatieve en vanuit visie gedreven start-up die mensen wil inspireren om meer groente te eten. Dit doen ze door het gemakkelijker en aantrekkelijker te maken om verantwoord te kiezen: met lekkere en verrassende producten van groente. Marieke van der Heijden neemt ons mee in de zoektocht en de uitdagingen waar zij voor staan om de groente-innovaties van 2-Michelinsterrenchef Moshik Roth naar de wereld te brengen. En om op die manier samen met klanten, consumenten en leveranciers te bouwen aan een betere toekomst. &food is oa bekend van de Tomeato Burger, een hamburger die smaakt naar vlees maar gemaakt is van groente.
Lees hier het interview met Marieke van der Heijden
-
Van 20:05 tot 20:35
Hoe creëer je een innovatie cultuur rondom betekenis? (Bob Hutten, Algemeen Directeur de Verspillingsfabriek en Hutten Catering)
Door Bob HuttenHet centrale thema van Bob Hutten is: Van betekenis zijn en het stretchen naar het geluk van de ander. Onlangs startte hij de Verspillingsfabriek waarin hij restvoedsel gebruikt om smaakvolle producten te maken. Daarnaast runt hij Hutten Catering en een bakkerij met doven en slechthorenden. Bob streeft ernaar de westerse wereld vitaler te maken. Hij laat zien hoe een nieuwe manier van werken bijdraagt aan het commerciële succes van zijn organisaties. Leer over loslaten door vertrouwen te geven, ruimte te geven, vertrouwen erin te hebben, wanneer de ander de ruimte bespeelt en erover communiceert.