Over Purpose Driven Merkinnovaties

Purpose Driven Merkinnovaties

21 november 2016 van 17:30 uur 21 november 2016 tot 21:30
Online
Het Wereld Natuur Fonds Driebergseweg 10 ZEIST
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Merken moeten ergens voor staan, zonder stil te staan. Tijdens deze avond brengen we een aantal van de meest betekenisvolle merken (&samhoud food, Vandebron, Hutten Catering) samen om te delen hoe zij innovatie inzetten om te groeien. Merken die een een hoger doel nastreven en een betekenisvolle rol innemen in de maatschappij groeien sneller. Maar het toevoegen van betekenis aan een merk is niet voldoende. Om de concurrenten voor te blijven moeten merken blijven innoveren en een innovatie cultuur creëren. Hoe ze dat doen? Daar hoort u tijdens deze avond meer over.

We zijn deze avond te gast bij Het Wereld Natuur Fonds in Zeist.

Programma van Purpose Driven Merkinnovaties

Op maandag 21 november:
17:30 - 18:00 Inloop en buffet
18:00 - 18:15 Welkom door Jos de Wit, CMO WNF
18:15 - 18:35 Betekenisvol ondernemen (Kees Klomp, Karmanomics) Door Kees Klomp
18:35 - 19:05 Hoe je een betekenisvol merk laat groeien in een concurrerende energiemarkt. (Pieter van Wijk, Growth Hacker bij Vandebron) Door Pieter van Wijk
19:05 - 19:35 Pauze, mogelijkheid om aan te sluiten bij de rondleiding
19:35 - 20:05 Hoe een 2-sterrenchef groente-innovaties naar de wereld brengt. (Marieke van der Heijden, Head of Strategy and Business Development Europe bij &samhoud food) Door Marieke van der Heijden
20:05 - 20:35 Hoe creëer je een innovatie cultuur rondom betekenis? (Bob Hutten, Algemeen Directeur de Verspillingsfabriek en Hutten Catering) Door Bob Hutten
20:35 - 21:30 Borrel

Lees meer over het programma

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 11 april 2024

    MarTech Fest 2024

    iO Rotterdam in Rotterdam
    Meer over dit evenement
  2. 23 mei 2024

    Marketing Team van de toekomst

    Meer over dit evenement
  3. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement