Programma van Succesvol starten met marketing automation

Succesvol starten met marketing automation

22 september 2016 van 16:00 uur 22 september 2016 tot 20:00
Online

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Programma van Succesvol starten met marketing automation

  1. 16:00 - 16:30

    Inloop met koffie, thee en lekkers

  2. 16:30 - 16:40

    Opening en welkom door PIM

  3. 16:40 - 17:10

    Klantcase: Start small, Grow big - door Frans Klerx van Pulse

    Door Frans Klerx
    Frans Klerx
  4. 17:10 - 17:40

    “How Marketing has changed” - HubSpot presentatie door Sharen Murnaghan (ENG)

    Door Sharen Murnaghan
    Sharen Murnaghan
  5. 17:40 - 18:30

    Pizza break

  6. 18:30 - 19:45

    Workshop business case marketing automation – door Blinker

  7. 19:45 - 19:55

    Afsluiting

  8. 19:55 - 20:30

    Borrel

  1. Van 16:40 tot 17:10

    Klantcase: Start small, Grow big - door Frans Klerx van Pulse

    Door Frans Klerx

    Marketingmanager Frans Klerx vertelt hoe ICT-organisatie Pulse aan de slag is gegaan met het veranderen van hun online marketing strategie waarmee de organisatie de eerste stappen in marketing automation heeft gezet. Het in kaart brengen van buyer personas, een nieuwe contentstrategie en het implementeren van HubSpot als marketing automation tool horen daarbij. Deze case is het bewijs dat je ook klein kunt starten met marketing automation.

  2. Van 17:10 tot 17:40

    “How Marketing has changed” - HubSpot presentatie door Sharen Murnaghan (ENG)

    Door Sharen Murnaghan

    Marketing is veranderd. Hoe precies, daar spreekt Sharen Murnaghan van HubSpot over. Daarnaast deelt Sharen een succesvolle marketing automation campagne die HubSpot zelf ieder jaar gebruikt om leads te genereren en te nurturen.

  3. Van 18:30 tot 19:45

    Workshop business case marketing automation – door Blinker

    In een interactieve workshop maken we een start met het opstellen van een business case voor marketing automation. Aan de hand van voorbeelden nemen we het leadmanagementproces onder de loep en laten we zien welke facetten met marketing automation slim(mer) kunnen worden opgepakt. Daarnaast berekenen we de Return On Investment van marketing automation. Met deze aanpak ontdek je de waarde van marketing automation voor jouw organisatie.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 11 april 2024

    MarTech Fest 2024

    iO Rotterdam in Rotterdam
    Meer over dit evenement
  2. 23 mei 2024

    Marketing Team van de toekomst

    Meer over dit evenement
  3. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement