Succesvol starten met marketing automation
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Programma van Succesvol starten met marketing automation
-
16:00 - 16:30
Inloop met koffie, thee en lekkers
-
16:30 - 16:40
Opening en welkom door PIM
-
16:40 - 17:10
Klantcase: Start small, Grow big - door Frans Klerx van Pulse
Door Frans Klerx -
17:10 - 17:40
“How Marketing has changed” - HubSpot presentatie door Sharen Murnaghan (ENG)
Door Sharen Murnaghan -
17:40 - 18:30
Pizza break
-
18:30 - 19:45
Workshop business case marketing automation – door Blinker
-
19:45 - 19:55
Afsluiting
-
19:55 - 20:30
Borrel
-
Marketingmanager Frans Klerx vertelt hoe ICT-organisatie Pulse aan de slag is gegaan met het veranderen van hun online marketing strategie waarmee de organisatie de eerste stappen in marketing automation heeft gezet. Het in kaart brengen van buyer personas, een nieuwe contentstrategie en het implementeren van HubSpot als marketing automation tool horen daarbij. Deze case is het bewijs dat je ook klein kunt starten met marketing automation.
-
Van 17:10 tot 17:40
“How Marketing has changed” - HubSpot presentatie door Sharen Murnaghan (ENG)
Door Sharen MurnaghanMarketing is veranderd. Hoe precies, daar spreekt Sharen Murnaghan van HubSpot over. Daarnaast deelt Sharen een succesvolle marketing automation campagne die HubSpot zelf ieder jaar gebruikt om leads te genereren en te nurturen.
-
Van 18:30 tot 19:45
Workshop business case marketing automation – door Blinker
In een interactieve workshop maken we een start met het opstellen van een business case voor marketing automation. Aan de hand van voorbeelden nemen we het leadmanagementproces onder de loep en laten we zien welke facetten met marketing automation slim(mer) kunnen worden opgepakt. Daarnaast berekenen we de Return On Investment van marketing automation. Met deze aanpak ontdek je de waarde van marketing automation voor jouw organisatie.