Over Succesvol starten met marketing automation

Succesvol starten met marketing automation

22 september 2016 van 16:00 uur 22 september 2016 tot 20:00
Online

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Let op: het betreft een middagsessie, we starten om 16.00 uur.
Marketing automation is hot. Er wordt veel over gesproken, getweet en geblogd. Uit het B2B Marketing Trendrapport blijkt dat ca 30% van de B2B marketeers met marketing automation aan de slag wil voor inbound marketing en lead generation. HubSpot* is één van de tools die marketeers hiervoor kunnen inzetten.

In deze sessie gaan we samen met Blinker (HubSpot Gold partner) in op hoe je met HubSpot een start kunt maken met marketing automation. Marketingmanager Frans Klerx van Pulse deelt hoe zij dit hebben aangepakt. Daarnaast vertelt Sharen Murnaghan, Partner Manager van HubSpot, over ‘how marketing has changed’. Vervolgens starten we met het opstellen van de business case en laten je zien welke elementen hierin van belang zijn. Dit kan helpen de gewenste resultaten voor jouw organisatie helder te maken en de budgethouder te overtuigen.

Er zijn helaas geen kaarten meer beschikbaar. Stuur een mailtje naar kim.vanderwel@pimonline.nl zodat wij je op de reservelijst kunnen zetten. Mocht er iemand uitvallen, hoor je vervolgens direct van ons.


* Volgens Marketing Automation Insider had HubSpot in 2015 wereldwijd een marktaandeel van ruim 36% en is het daarmee marktleider.

Programma van Succesvol starten met marketing automation

Op donderdag 22 september:
16:00 - 16:30 Inloop met koffie, thee en lekkers
16:30 - 16:40 Opening en welkom door PIM
16:40 - 17:10 Klantcase: Start small, Grow big - door Frans Klerx van Pulse Door Frans Klerx
17:10 - 17:40 “How Marketing has changed” - HubSpot presentatie door Sharen Murnaghan (ENG) Door Sharen Murnaghan
17:40 - 18:30 Pizza break
18:30 - 19:45 Workshop business case marketing automation – door Blinker
19:45 - 19:55 Afsluiting
19:55 - 20:30 Borrel

Lees meer over het programma

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 23 mei 2024

    Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement