Succes met nieuwe marketing technologieën
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Elk jaar zijn er weer nieuwe technologieën waarmee marketeers efficiënter of effectiever hun markt kunnen benaderen of hun (digital) marketing activiteiten kunnen uitvoeren. In deze speedsessie worden in vogelvlucht 6 boeiende nieuwe technologieën en bijbehorende cases van o.a. Nuon, Greenberry (messaging apps) en VIRUPA behandeld. Ideaal om bij te blijven. Laat je verrassen!
Programma van Succes met nieuwe marketing technologieën
Op dinsdag 13 september: | |
17:30 - 18:15 | Inloop en buffet |
18:15 - 18:20 | Welkom vanuit IBM en PIM |
18:20 - 18:40 | De opmars van social messaging apps en bots (Marieke Pots, Greenberry) |
18:40 - 19:00 | Customer Journey in CRM, (Jan Maarten Plomp, BrixCRM) Door Jan-Maarten Plomp |
19:00 - 19:20 | Website Personalization: niet langer optioneel? (Optimizely, Martijn Janssen) |
19:20 - 19:30 | Pauze |
19:30 - 19:50 | Inzicht in en optimalisatie van onpage sitebezoek (Netprofiler, Kevin Swelsen) Door Kevin Swelsen |
19:50 - 20:10 | Cognitieve Marketing: Van idee tot werkelijkheid |
20:10 - 20:30 | Hacking Nuon Marketing (Priscilla Smit, Nuon en Rob Vermeer, Senior consultant bij Oxyma) Door Priscilla Smit |
20:30 - 21:30 | Borrel |