Sprekers bij De wereld van Customer Experience

De wereld van Customer Experience

Over de sprekers

  1. Gayana Helder - Vardanian

    Gayana Helder - Vardanian

    Gayana Helder-Vardanian heeft in haar functies bij o.a Dell en DTG expertise opgebouwd op het gebied van Klantloyaliteit, Verandertrajecten en Sales. Zij is een bevlogen persoonlijkheid, waarbij enthousiasme, medewerker en klant centraal stellen voorop staan. Zij is als Manager Customer Excellence Centre bij DTG verantwoordelijk voor de implementatie van NPS , de Customer Loyalty strategie, stuurt een team van interne Sales coaches aan en ontwikkelt processen, procedures en communicatie met als doel om DTG te helpen transformeren in een Customer Intimate bedrijf.
  2. Raymond Klompsma

    Raymond Klompsma

    CEO van srprs.me, maar vooral getrouwd met Anniek en vader van Anne, Daan en Linde. Ondernemen is voor hem zoiets als vasthouden aan je doel: zakelijk geen hobbels kennen en just go with the flow. Dat zat er op zijn zesde in, toen hij met handgemaakte houten eendjes langs de deuren ging, Op zijn negentiende, toen hij met een groep vrienden designbureau Concept7 startte en nu dus met reisbureau srprs.me, waar je bestemming een verrassing blijft tot op het vliegveld. Raymonds visie op succesvol ondernemerschap? Als je onderbuikgevoel maar goed is, hoeven dingen niet perse op de meest effectieve en meest efficiënte manier. Beter dan welke data ook, is liefde voor je werk tastbaar. Iets wat iedereen die met je bedrijf te maken krijgt, voelt. ,,Hoe we met onze reizigers omgaan, staat in geen enkel document beschreven. Het is wie we zijn. Natuurlijk zijn winstcijfers leuk, maar uiteindelijk willen we maar één ding: zoveel mogelijk mensen een geweldige srprs.ervaring geven.’
  3. Ruud Huigsloot

    Ruud Huigsloot

    Ruud Huigsloot werkt als Digital Innovation Manager bij T-Mobile. Ruud is een ontdekkingsreiziger op zoek naar nieuwe, andere, betere manieren om T-Mobile en haar klanten met elkaar te verbinden. Dit alles bij voorkeur door middel van sociale technologie. Grondlegger van het T-Mobile Forum en de social media avonturen van T-Mobile.
  4. Sydney Brouwer

    Sydney Brouwer

    Sydney Brouwer heeft de afgelopen jaren onderzoek gedaan naar bedrijven die vooroplopen op het gebied van klantbeleving. Als spreker staat hij nu wekelijks op het podium om die kennis en inspiratie met anderen te delen. Als consultant is hij aangesloten bij TOTE-M en helpt hij bedrijven als Ziggo en BMW naar het volgende niveau.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-lid € 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Deel met anderen