Programma van De wereld van Customer Experience

De wereld van Customer Experience

20 juni 2016 van 17:30 uur 20 juni 2016 tot 21:30
Online
Beeckestijn Business School Leusderend 30 LEUSDEN
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Programma van De wereld van Customer Experience

  1. 17:30 - 18:15

    Inloop en buffet

  2. 18:15 - 18:20

    Welkom vanuit Beeckestijn en PIM

  3. 18:20 - 18:45

    De ins en outs van Customer Experience - Sydney Brouwer (Associate Consultant Customer Experience – TOTE-M)

    Door Sydney Brouwer
    Sydney Brouwer
  4. 18:45 - 19:15

    Iedereen bij T-Mobile is CEO - Ruud Huigsloot (Customer Contact Innovation Manager - T-Mobile)

    Door Ruud Huigsloot
    Ruud Huigsloot
  5. 19:15 - 19:30

    Pauze

  6. 19:30 - 20:00

    Succes met superpromoters (Gayana Helder Vardanian – DTG)

  7. 20:00 - 20:30

    De mooiste reis plan je niet die overkomt je... (Raymond Klompsma - Srprs.me)

  8. 20:30 - 21:30

    Borrel

  1. Van 18:20 tot 18:45

    De ins en outs van Customer Experience - Sydney Brouwer (Associate Consultant Customer Experience – TOTE-M)

    Door Sydney Brouwer

    We trappen de avond af met Sydney Brouwer,expert op het gebied van klantgerichtheid, klantbeleving en service. Sydney zal drie trends duiden die gaande zijn op het gebied van Customer Experience en waar je als organisatie wat mee moet als je niet achter wil gaan lopen.

  2. Van 18:45 tot 19:15

    Iedereen bij T-Mobile is CEO - Ruud Huigsloot (Customer Contact Innovation Manager - T-Mobile)

    Door Ruud Huigsloot

    Bij T-Mobile geloven ze dat de medewerkers de echte ambassadeurs van het merk zijn. Voor een klant zijn de medewerkers immers het bedrijf. Niet alleen tijdens werkuren, maar ook daarbuiten worden de meeste medewerkers geconfronteerd met vragen over mobiele technologie, smartphones en apps. Maar ook met vragen over abonnementen, tarieven en andere zaken. Als mensen eenmaal weten dat je bij een telecom bedrijf werkt, dan gaat het gesprek vaak al snel over genoemde onderwerpen. Vaak verwachten ze dat je alles weet. ‘Dat is toch je werk?’ De realiteit is uiteraard anders.

    Als antwoord hierop lanceerde T-Mobile de CEO app. De CEO App helpt medewerkers om werkelijk alle vragen waarop zij zelf het antwoord niet weten, te laten beantwoorden door collega's. Niet alleen vragen beantwoorden, maar medewerkers kunnen zo nu en dan ook korting weggeven. Ruud deelt het succes!

  3. Van 19:30 tot 20:00

    Succes met superpromoters (Gayana Helder Vardanian – DTG)

    Als er één bedrijf is die een enorme transformatie heeft ondergaan is het DTG wel. Het bedrijf is van een advertentie verkoper in de telefoongidsen en de Gouden gids omgevormd tot een dienstverlener in online marketing. Van een monopolist naar een klantgerichte speler in een competitieve markt. Superpromoters hebben een centrale positie binnen de strategie van DTG en figureren zelfs in hun reclames. Het hele management en een deel van de medewerkers heeft de Superpromoter Academy gevolgd en de NPS is een leidend sturingsmechanisme. Gayana Helder laat zien dat dit heeft geleid tot een nieuwe vibe en indrukwekkende resultaten

  4. Van 20:00 tot 20:30

    De mooiste reis plan je niet die overkomt je... (Raymond Klompsma - Srprs.me)

    Hoe bouw je in vredesnaam een start-up in een overvolle branche? Klinkt misschien eng, maar dat is het niet. Als je tenminste weet ‘where the magic happens’. Ooit van Disneyfilm Frozen gehoord? Vast wel. En nu denk jij op jouw beurt: wat heeft dit er nou weer mee te maken? De miljoenen jurkjes die na afloop van de film werden verkocht, deden het goed vanwege dat ene magische moment waarop hoofdpersoon Elsa 'Let it go' zingt.  Eentje die je niet meer loslaat, waardoor je definitief wordt gegrepen. Of zoals in de film letterlijk voorbij komt: ‘The first time in forever.’ De markt mag dan wel uit grote touroperaters bestaan, srprs.me is een absolute league of her own. Zoek een element uit dat super is, vergroot dat en je zult zien dat er meer ruimte in een branche zit dan je denkt. Uiteindelijk is het de beste kwaliteit + de beste customer experience die je de sleutel tot succes geeft.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 11 april 2024

    MarTech Fest 2024

    iO Rotterdam in Rotterdam
    Meer over dit evenement
  2. 23 mei 2024

    Marketing Team van de toekomst

    Meer over dit evenement
  3. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement