Sprekers bij Marketing cases in B2B

Marketing cases in B2B

Over de sprekers

  1. Annemieke Doornbos

    Annemieke Doornbos

    Annemieke Doornbos en Anniek Ottens zijn beide verantwoordelijk voor de marketingcommunicatie van Voys. Daarmee behoren ze tot het Spraakmakersteam van deze snelgroeiende zakelijke telecomaanbieder. Annemieke Doornbos is het online wonder van Voys. Ze weet alles van CTR's, conversiepercentages en CPC's, maar is bovenal een enorme creatieveling. Met haar eindeloze fantasie weet ze klant, prospect en fan iedere keer weer te verrassen met een verleidelijke social activiteit of een pakkende campagne. Naast haar werk bij Voys geeft Annemieke online marketing trainingen.
  2. Anniek Ottens

    Anniek Ottens

    Annemieke Doornbos en Anniek Ottens zijn beide verantwoordelijk voor de marketingcommunicatie van Voys. Daarmee behoren ze tot het Spraakmakersteam van deze snelgroeiende zakelijke telecomaanbieder. Anniek Ottens zorgt ervoor dat er iedere dag zoveel mogelijk over Voys wordt gesproken en geschreven. Of dat nu in de pers, op de radio, op een event als PIM of in artikelen en blogposts op het internet is. Naast haar werk bij Voys heeft Anniek een eigen bedrijf. Bedrijven en organisaties schakelen haar in voor allerhande (marketing)communicatiewerk, variërend van strategie tot uitvoer.
  3. Sander Seton

    Sander Seton

    Sander Seton is sinds 2009 Marketingmanager bij AFAS Software. In deze periode is hij verantwoordelijk geweest voor verschillende branches en proposities en heeft daarmee veel kennis en ervaring opgedaan met de verschillende facetten van het marketingvak. De afgelopen 3 jaar is Sander nauw betrokken geweest bij de ontwikkeling en uitrol van een strategie waarbij marketing automation en content marketing een centrale rol innemen.
  4. Yvonne Nassar

    Yvonne Nassar

    Yvonne Nassar is head of marketing & innovation bij RAI Amsterdam en tevens bestuurslid bij Platform voor Innovatie in Marketing (PIM). Haar carrière begon zij bij het Amerikaanse Dolce Hotels & Resorts. In Nederland en Engeland heeft zij sales & marketingafdelingen opgezet. Vanuit het Europese hoofdkantoor in Parijs was zij verantwoordelijk voor het Europese marketingbeleid van Dolce.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-lid € 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Deel met anderen