Programma van Marketing cases in B2B

Marketing cases in B2B

24 mei 2016 van 17:30 uur 24 mei 2016 tot 21:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Programma van Marketing cases in B2B

  1. 15:30 - 16:00

    Inloop met koffie thee en lekkers

  2. 16:00 - 16:10

    Presentatie van het B2B Marketing Trendrapport

  3. 16:10 - 16:40

    De rol van marketing in innovatie (Yvonne Nassar, head of marketing & innovatie RAI Amsterdam)

    Door Yvonne Nassar
    Yvonne Nassar
  4. 16:40 - 17:10

    Hoe organiseer je succes in B2B? (Anniek Ottens, contentmarketeer & Annemieke Doornbos, online marketeer Voys)

  5. 17:10 - 17:20

    Pauze

  6. 17:20 - 17:50

    De meest toonaangevende B2B case: de Accountancy Scan (Sander Seton, marketingmanager Afas)

  7. 17:50 - 18:10

    Afsluiting

  8. 18:10 - 19:20

    Borrel + tapasbuffet

  1. Van 16:10 tot 16:40

    De rol van marketing in innovatie (Yvonne Nassar, head of marketing & innovatie RAI Amsterdam)

    Door Yvonne Nassar

    Yvonne neemt ons mee in de nieuwe proposities van RAI Amsterdam en vertelt hoe zij gekomen zijn tot een verbreding van hun productaanbod terwijl ze toch bij hun kern blijven ‘Inspiring People’. Met haar verhaal onderstreept ze het belang van marketing aan de strategie- en innovatietafel en de toegevoegde waarde die marketeers kunnen leveren voor de toekomst van hun organisatie.
    Sinds 2010 is Yvonne werkzaam bij RAI Amsterdam waar zij de Marketing & Innovatie afdeling startte.

    Lees hier het interview met Yvonne Nassar over haar case.

  2. Van 16:40 tot 17:10

    Hoe organiseer je succes in B2B? (Anniek Ottens, contentmarketeer & Annemieke Doornbos, online marketeer Voys)

    Ken je Voys al? Voys is de telecom challenger uit Groningen, waar marketing compleet is verankerd in de organisatie en waar ze ‘managementloos’ werken naar een helder doel; De (telecom)wereld mooier maken. En niet zonder succes. Ze zijn het telecombedrijf met de gelukkigste klanten! Het holacratisch organisatiemodel is de sleutel tot hun succes; geen functie-omschrijvingen maar rollen, volledig gebaseerd op gelijkwaardigheid. Hoe werkt dit precies?

    Spraakmakers zijn Anniek Ottens en Annemieke Doornbos van Voys
    Anniek werkt sinds drie jaar bij Voys nu in de rol van contentmarketeer, Annemieke werkt er sinds een jaar als online marketeer. Beiden zijn onderdeel van het team dat zich dagelijks vol energie stort op de marketing en communicatie rondom Voys en haar producten. "Spraakmakers" dus.

  3. Van 17:20 tot 17:50

    De meest toonaangevende B2B case: de Accountancy Scan (Sander Seton, marketingmanager Afas)

    Op 17 maart is AFAS de winnaar geworden van de B2B marketing award 2016. Marketingmanager Sander Seton vertelt over de case waarmee ze de award in de wacht sleepten. En hoe AFAS gemiddeld 70% van de new business afspraken voor hun accountmanagers uit online leadgeneratie haalt. Ook iets voor jou, zo’n award? Sander geeft ook zijn tips en adviezen hoe je zo’n award kunt winnen.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 23 mei 2024

    Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement