
Marketing cases in B2B
Programma van Marketing cases in B2B
Op dinsdag 24 mei: | |
15:30 - 16:00 | Inloop met koffie thee en lekkers |
16:00 - 16:10 | Presentatie van het B2B Marketing Trendrapport |
16:10 - 16:40 | De rol van marketing in innovatie (Yvonne Nassar, head of marketing & innovatie RAI Amsterdam) Door Yvonne Nassar |
16:40 - 17:10 | Hoe organiseer je succes in B2B? (Anniek Ottens, contentmarketeer & Annemieke Doornbos, online marketeer Voys) Door Anniek Ottens, Annemieke Doornbos |
17:10 - 17:20 | Pauze |
17:20 - 17:50 | De meest toonaangevende B2B case: de Accountancy Scan (Sander Seton, marketingmanager Afas) Door Sander Seton |
17:50 - 18:10 | Afsluiting |
18:10 - 19:20 | Borrel + tapasbuffet |
-
Van 16:10 tot 16:40
De rol van marketing in innovatie (Yvonne Nassar, head of marketing & innovatie RAI Amsterdam)
Door Yvonne NassarYvonne neemt ons mee in de nieuwe proposities van RAI Amsterdam en vertelt hoe zij gekomen zijn tot een verbreding van hun productaanbod terwijl ze toch bij hun kern blijven ‘Inspiring People’. Met haar verhaal onderstreept ze het belang van marketing aan de strategie- en innovatietafel en de toegevoegde waarde die marketeers kunnen leveren voor de toekomst van hun organisatie.
Sinds 2010 is Yvonne werkzaam bij RAI Amsterdam waar zij de Marketing & Innovatie afdeling startte.Lees hier het interview met Yvonne Nassar over haar case.
-
Van 16:40 tot 17:10
Hoe organiseer je succes in B2B? (Anniek Ottens, contentmarketeer & Annemieke Doornbos, online marketeer Voys)
Door Anniek Ottens, Annemieke DoornbosKen je Voys al? Voys is de telecom challenger uit Groningen, waar marketing compleet is verankerd in de organisatie en waar ze ‘managementloos’ werken naar een helder doel; De (telecom)wereld mooier maken. En niet zonder succes. Ze zijn het telecombedrijf met de gelukkigste klanten! Het holacratisch organisatiemodel is de sleutel tot hun succes; geen functie-omschrijvingen maar rollen, volledig gebaseerd op gelijkwaardigheid. Hoe werkt dit precies?
Spraakmakers zijn Anniek Ottens en Annemieke Doornbos van Voys
Anniek werkt sinds drie jaar bij Voys nu in de rol van contentmarketeer, Annemieke werkt er sinds een jaar als online marketeer. Beiden zijn onderdeel van het team dat zich dagelijks vol energie stort op de marketing en communicatie rondom Voys en haar producten. "Spraakmakers" dus. -
Van 17:20 tot 17:50
De meest toonaangevende B2B case: de Accountancy Scan (Sander Seton, marketingmanager Afas)
Door Sander SetonOp 17 maart is AFAS de winnaar geworden van de B2B marketing award 2016. Marketingmanager Sander Seton vertelt over de case waarmee ze de award in de wacht sleepten. En hoe AFAS gemiddeld 70% van de new business afspraken voor hun accountmanagers uit online leadgeneratie haalt. Ook iets voor jou, zo’n award? Sander geeft ook zijn tips en adviezen hoe je zo’n award kunt winnen.