Marketing cases in B2B
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Let op: het betreft een middagsessie (start 16.00)
Marketing binnen B2B bevindt zich in een transformatie. B2B organisaties zoeken naar 'nieuwe marketing', waarin online en inbound een grote rol spelen.
PIM heeft samen met Blinker onderzoek gedaan naar de laatste trends en ontwikkelingen in B2B. De highlights van het B2B Marketing Trendrapport hoor je tijdens deze sessie.
Verder enkele inspirerende en actuele voorbeelden van zowel gevestigde namen (RAI) als nieuwkomer in de B2B Telecom en FD Gazelle winnaar Voys. En we hebben de winnaar van de B2B marketing award op het podium! AFAS won 17 maart jl de felbegeerde award met hun Accountancy Scan.
Elke deelnemer ontvangt bovendien een exemplaar van het B2B Marketing Trendrapport.
Programma van Marketing cases in B2B
Op dinsdag 24 mei: | |
15:30 - 16:00 | Inloop met koffie thee en lekkers |
16:00 - 16:10 | Presentatie van het B2B Marketing Trendrapport |
16:10 - 16:40 | De rol van marketing in innovatie (Yvonne Nassar, head of marketing & innovatie RAI Amsterdam) Door Yvonne Nassar |
16:40 - 17:10 | Hoe organiseer je succes in B2B? (Anniek Ottens, contentmarketeer & Annemieke Doornbos, online marketeer Voys) |
17:10 - 17:20 | Pauze |
17:20 - 17:50 | De meest toonaangevende B2B case: de Accountancy Scan (Sander Seton, marketingmanager Afas) |
17:50 - 18:10 | Afsluiting |
18:10 - 19:20 | Borrel + tapasbuffet |