Programma van Workshop: Het concreet toepassen van inbound marketing en marketing automation

Workshop: Het concreet toepassen van inbound marketing en marketing automation

Programma van Workshop: Inbound marketing en marketing automation

Op donderdag 01 oktober:
16:00 - 16:30 Inloop en ontvangst
16:30 - 16:45 Welkom door Blinker en PIM
16:45 - 17:15 Een inbound marketingstrategie voor deuren? (Marieke Heesakkers SMP, Marketing Manager Berkvens Deursystemen en Limburgia Utiliteitsdeuren)
17:15 - 17:35 De Hubspot visie op inbound marketing (Mark van den Berg, Marketing Manager Blinker)
17:35 - 18:15 Dinerbuffet
18:15 - 19:15 Workshop: buyer persona’s ontwikkelen voor gerichte contentmarketing
19:15 - 19:45 Demo marketing automation: hoe pas je leadscoring en leadnurturing succesvol toe (door Blinker)
19:45 - 20:15 Afsluiting en borrel
  1. Van 16:45 tot 17:15

    Een inbound marketingstrategie voor deuren? (Marieke Heesakkers SMP, Marketing Manager Berkvens Deursystemen en Limburgia Utiliteitsdeuren)

    Relevant en interessant zijn, voor klanten en prospects. Weten wie ze zijn en wat hen bezighoudt. Maar ze ook boeien, raken en ze aan je binden, ook op de langere termijn. Op het juiste moment voorzien in de juiste informatie door online gevonden te worden. Want dat is waar een inkoopproces vaak begint of waar beïnvloeders hun informatie zoeken. Maar welke thema’s kies je en hoe bouw je aan kennisleiderschap? Het belang van content in de B2B marketingstrategie van een traditionele branche en hoe dit verrassend goed blijkt te werken.

  2. Van 17:15 tot 17:35

    De Hubspot visie op inbound marketing (Mark van den Berg, Marketing Manager Blinker)

    Succesvolle inbound marketing heeft drie componenten; waardevolle content, goede buyer persona’s en marketing automation (leadgeneratie, leadscoring en leadnurtering). Mark licht aan de hand van hun eigen case deze drie onderdelen van een inbound marketingplan toe. Ook hun lessons learned komen aan bod.

  3. Van 18:15 tot 19:15

    Workshop: buyer persona’s ontwikkelen voor gerichte contentmarketing

    In groepen aan de slag met het maken van buyer persona’s als onderdeel van het inbound marketingplan.

    Aan het eind van de avond heb je eigen persona’s gecreëerd en concrete handvatten voor de verdere invulling voor je eigen inbound marketingplan.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Deel met anderen