Workshop: Het concreet toepassen van inbound marketing en marketing automation
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Wie is er tegenwoordig niet bezig met inbound marketing? Wie wil er geen klanten naar zich toe halen op basis van inhoudelijke en inspirerende content? Vooral in B2B zien we steeds meer succesvolle cases. Maar hoe organiseer je het zo dat het voor jouw organisatie gaat werken? In deze interactieve workshop leer je hoe je een inbound marketingplan maakt dat werkt en ga je naar huis met concrete handvatten te gebruiken voor je eigen organisatie.
Voor wie?
De sessie is bedoeld voor marketeers die al enige ervaring hebben met content marketing en leadgeneratie en dit verder willen professionaliseren.
Om de interactiviteit en daarmee de kwaliteit van deze sessie te waarborgen hebben we plaats voor maximaal 30 deelnemers. Wil je erbij zijn, meld je dan snel aan.
Deze sessie is uitverkocht.
Programma van Workshop: Inbound marketing en marketing automation
Op donderdag 1 oktober: | |
16:00 - 16:30 | Inloop en ontvangst |
16:30 - 16:45 | Welkom door Blinker en PIM |
16:45 - 17:15 | Een inbound marketingstrategie voor deuren? (Marieke Heesakkers SMP, Marketing Manager Berkvens Deursystemen en Limburgia Utiliteitsdeuren) |
17:15 - 17:35 | De Hubspot visie op inbound marketing (Mark van den Berg, Marketing Manager Blinker) |
17:35 - 18:15 | Dinerbuffet |
18:15 - 19:15 | Workshop: buyer persona’s ontwikkelen voor gerichte contentmarketing |
19:15 - 19:45 | Demo marketing automation: hoe pas je leadscoring en leadnurturing succesvol toe (door Blinker) |
19:45 - 20:15 | Afsluiting en borrel |