Over Marketing Literatuur Prijs 2015

Marketing Literatuur Prijs 2015

Heb je nog geen tijd gehad voor het lezen van marketingboeken?
Dinsdagavond 1 december presenteert PIM voor de 13e keer de beste marketingliteratuur van het afgelopen jaar. Deze avond mag je niet missen !

Wil je in een avond worden bijgepraat door de auteurs van de 11 beste marketing boeken uit 2015 over digital, branding, social, en customer experience? Kom dan naar deze fantastische avond ontmoet de auteurs en spijker je marketing kennis in 1 avond helemaal bij.

Alle auteurs zijn gevraagd hun werk toe te komen lichten. Je kunt zelf kiezen welke sessie je bij wilt wonen.  Aan het einde van de avond vindt de uitreiking plaats.
Uit meer dan 50 marketingboeken zijn in willekeurige volgorde de volgende 11 boeken genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2015:


Cex Sells – Beate van Dongen Crombags en Deborah Wietzes
Online Brand Identity  – Joris Merks-Benjaminsen
When digital Becomes Human – Steven van Belleghem
Digitale marketingstrategie  – Emile Lancee
Voodoo marketing  - Ronald Voorn en Jan Dijkgraaf
Kijken, kijken, anders kopen – Cor molenaar
Exponentiële organisaties – Salim Ismail, Yuri van Geest
Verbinden is het nieuwe verkopen – Roel Welsing
The Network always wins  – Peter Hinssen
Is jouw bedrijf wel MerkWaardig genoeg  – Kasper Klaarenbeek
Managing Private Labels  – Koen de Jong


De onafhankelijke jury van de PIM Marketing Literatuurprijs 2015 wordt voorgezeten door:

  •  Drs. Hans Molenaar, voorzitter PIM en directeur Beeckestijn Business School

De juryleden zijn:

  • Prof.dr.mr. ir. Sicco Santema (partner Scenter, hoogleraar marketing TU Delft)
  • Prof.dr. Ruud Frambach (hoogleraar marketing aan de Vrije Universiteit Amsterdam)
  • Drs. Wil Wurtz (CRM partner bij CruxDigital – Marketing & Technology Integrator)
  • Drs. Arend-Jan Nijhuis (Directeur Blue Orange Group)
  • Elsbeth Eilander (hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing)
  • Egbert Jan van Bel (onderzoeker, auteur, docent)
  • Ment Kuiper (Novis Competence Center)
  • Drs. Frank van Delft (voorzitter Customer Insight Platform en voorheen directeur Nima)
  • Sjaak Hoogkamer (Redacteur Marketing Tribune)
  • Aljan de Boer (Strateeg Trendsactive)

Programma van Marketing Literatuur Prijs 2015

Op dinsdag 01 december:
17:30 - 18:30 Ontvangst (incl. hapje/drankje)
18:30 - 18:40 Welkom vanuit PIM
18:40 - 19:10 Sprekerronde 1
19:10 - 19:30 Pauze
19:30 - 20:00 Sprekerronde 2
20:00 - 20:30 Sprekerronde 3
20:30 - 21:00 Uitreiking prijs + presentatie van winnaar
21:00 - 21:45 Borrel

Lees meer over het programma

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

LET OP: 

Deze sessie is helaas uitverkocht.

Stuur een e-mail naar kim.vanderwel@pimonline.nl, zodat wij je op de reservelijst kunnen plaatsen.

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Deel met anderen