Programma van Nieuwe Marketing Technologieën & Cases

Nieuwe Marketing Technologieën & Cases

22 juni 2015 van 18:00 uur 22 juni 2015 tot 22:00
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Programma van Online Marketing Tools & technologieën

  1. 17:30 - 18:15

    Inloop & buffet

  2. 18:15 - 18:25

    Welkom vanuit Microsoft (Pieter Burghouts) en PIM (Hans Molenaar)

  3. 18:25 - 18:50

    Marketing Technologie: Meer dan 2000 aanbieders, 40 categorieën. Wie en wat moet je kiezen? (Sander van der Blonk, partner CRUX Digital)

  4. 18:50 - 19:10

    Beter luisteren naar je online klanten voor meer conversie (Roel Janssen, Chief Commercial Officer van Usabilla)

  5. 19:10 - 19:30

    Pauze

  6. 19:30 - 19:50

    De succesvolle stappen in social listening en social selling (Matthijs van Sterkenburg, Digital Lead bij Microsoft)

  7. 19:50 - 20:05

    Online Strategie van de ANWB: persoonlijk en relevant, altijd en overal (Jacques Apon en Jeroen Bouwmeester van GX Software)

  8. 20:05 - 20:25

    Hoe online marketing de organisatie voortdurend slimmer maakt (Reinoud Boersma, Head of Customer Intelligence & EDM bij Nationale Nederlanden)

  9. 20:25 - 20:35

    Afsluiting

  10. 20:35 - 21:30

    Borrel

  1. Van 18:25 tot 18:50

    Marketing Technologie: Meer dan 2000 aanbieders, 40 categorieën. Wie en wat moet je kiezen? (Sander van der Blonk, partner CRUX Digital)

    Sander van der Blonk, partner bij CRUX Digital en Forward Marketing Institute, ondersteunt bedrijven en merken bij de aanschaf en implementatie van tools en technieken voor fact-based marketing, e/m-commerce, marketing automation en campagne management en business model innovatie.

  2. Van 18:50 tot 19:10

    Beter luisteren naar je online klanten voor meer conversie (Roel Janssen, Chief Commercial Officer van Usabilla)

    Kwantitatieve data zoals bounce rates en conversie zijn veelzeggend, maar laten vaak niet zien waarom website bezoekers bepaalde keuzes maken. Sven Cune, Customer Success Manager bij Usabilla, laat zien hoe de tools van Usabilla het mogelijk maken om echt te luisten naar je website bezoekers. Aan de hand van een aantal case studies (o.a. Lufthansa, T-mobile) laat hij zien hoe Usabilla gebruikers feedback verzamelen en gebruiken om hun websites te optimaliseren.

  3. Van 19:30 tot 19:50

    De succesvolle stappen in social listening en social selling (Matthijs van Sterkenburg, Digital Lead bij Microsoft)

    Het vinden van nieuwe klanten is cruciaal voor het voortbestaan en de winstgevendheid van jouw bedrijf. Maar hoe vindt je kopers voor jouw producten en services? Matthijs vertelt hoe Microsoft op succesvolle wijze social listening en social selling toepast.

  4. Van 19:50 tot 20:05

    Online Strategie van de ANWB: persoonlijk en relevant, altijd en overal (Jacques Apon en Jeroen Bouwmeester van GX Software)

    De betrouwbaarheid van de ANWB heeft er een lange tijd voor gezorgd dat Nederlanders onbezorgd op pad konden gaan. Denk aan de praatpaal langs de weg die je direct verbindt met een medewerker van de Wegenwacht. Persoonlijk en relevant zit in de genen van de ANWB. Maar hoe zet de ANWB deze merkwaardes in binnen het online kanaal? Tijdens deze sessie vertelt Jeroen aan de hand van een aantal interessante praktijkcases hoe de ANWB dit doet en welke resultaten dit oplevert.

  5. Van 20:05 tot 20:25

    Hoe online marketing de organisatie voortdurend slimmer maakt (Reinoud Boersma, Head of Customer Intelligence & EDM bij Nationale Nederlanden)

    Reinout Boersma is als Head of Customer Intelligence bij NN met zijn team voortdurend bezig om de organisatie slimmer te maken, om nog meer rendement te halen uit bestaande klanten. Met deze kennis van hun klanten is NN in staat om online klantbeleving voortdurend te optimaliseren. Hij vertelt aan de bezoekers van PIM hoe NN dat doet.   

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 23 mei 2024

    Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement