Berichten over Platform innovatie in marketing

Webinar Geef een boost aan je e-mail marketing met social media

27 januari 2011
PIM - 10 februari 2011 - Online - 09:30 uur
Lees meer over "Webinar Geef een boost aan je e-mail marketing met social media "

De Belangrijkste Marketingtrends in 2011

13 januari 2011
PIM - 25 januari 2011 - Amsterdam

Top 3 Nominaties voor PIM Marketing Literatuurprijs bekend

4 november 2010
 

PIM Marketing Blog Prijs in Marketingtribune

11 februari 2010
 

Digitale marketing technologieën PIM :15 december 2009 Utrecht

2 december 2009
Digitale marketing technologieën

Marketing Literatuur voor de praktijk Prijs

5 november 2009
 

Game-changing Strategies 16 september

31 augustus 2009
 

Van idee naar marktgerichte innovatie

17 februari 2009
Innovatie is belangrijk en juist in deze tijd is innovatie een unieke kans voor bedrijven om zich te onderscheiden! Daarom organiseert het Platform In…

Waarom is bloggen voor bedrijven en organisaties waardevol?

17 februari 2009
Dit blog bestaat nu 13 maanden en is het blog van PIM (Platform innovatie in marketing)

PIM 27 januari 2009 video

11 februari 2009
Via Patrick Petersen op Twitter kreeg ik dit filmpje over de PIM Bijeenkomst van 27 januari bij Atos.…

Foto impressie PIM bijeenkomst 27 januari 2009

2 februari 2009

Waarom ik ga Poken

20 januari 2009
Image by skiworld via FlickrGisteren heb ik een Poken gekocht.In eerste instantie was ik nog septisch over Poken. In mijn ogen was het kinderspeelgoed…

MARKETING-INNOVATIEDAG! 3 juni

28 mei 2008
Image via WikipediaOp dinsdag 3 juni organiseert PIM, het Platform Innovatie in Marketing, in samenwerking met het Tijdschrift voor Marketing en USG C…

Het PIM weblog gaat mobiel

26 mei 2008
Image via WikipediaIk geloof heilig in een mobiele toekomst. Over een paar jaar zullen we veel meer mobiel browsen dan nu. Ik merk bij me zelf dat ik …

Prachtige presentatie over innovatie

16 april 2008
Kijk eens naar deze prachtige presentatie over innovatie. De mooiste zin in de presentatie is " The best way to kill creativity in a team is to let bo…