Berichten geschreven door Adformatie (Rutger Vahl)

Blog

  1. ‘Succesvolle merken springen van het ene naar het volgende kennisdomein’

    2 juni 2019 - door Adformatie (Rutger Vahl) - 0 reacties

    _Howard Yu_Half Body Shot Against Wall.jpg

    29 May 2019 

    Nokia, Netscape, Compaq, ECI, Kijkshop. Het slagveld van verdwenen merken strekt zich uit tot ver achter de horizon. Wie wil overleven moet niet innoveren maar ‘springen’, schrijft Howard Yu in Leap: How to Thrive in a World Where Everything Can Be Copied.
    Een eeuw geleden was de gemiddelde leeftijd van bedrijven in de S&P-500 ruim 65 jaar. Vandaag de dag is dat vijftien jaar. Een van de grootste bedreigingen voor merken, stelt Howard Yu, LEGO professor Management en Innovatie aan de IMD business school in Zwitserland, is dat ze uit de markt gekopieerd worden.

    Lees meer over "‘Succesvolle merken springen van het ene naar het volgende kennisdomein’"