PIM herijkt strategie: ‘Marketeers kunnen veel meer impact maken’
16 december 2020
Rotterdam, 17 december 2020 – De marketeer heeft een unieke positie om het verschil te maken in de wereld van vandaag, maar doet dat nog te weinig. Platform Innovatie in Marketing (PIM) gelooft dat de marketeer juist de persoon is die betekenisvolle impact kan hebben op klanten, de business en…
Wankie Chan over de nieuwe 'D' van marketing
11 december 2020
De D van Datamarketeers, wel te verstaan. Om als merk en bedrijf relevant en succesvol te zijn, moet je in staat zijn klantbehoeften te doorgronden. D…
PIM Trendrapport: De vermenselijking van merken
9 december 2020
Platform Innovatie in Marketing (PIM) lanceert tijdens het PIM Trend Fest op 21 januari 2021 het 16e trendrapport. Thema van het rapport: de vermensel…
Thomas Plantenga over de drastische keuzes van Vinted
1 december 2020
Vinted, platform voor tweedehands kleding en andere producten, is een succes in verschillende Europese landen, waaronder Nederland. Toch was het bedri…