Blog

Blog

  1. Dutch Marketing Awards: Arno de Jong is Marketeer of the Year, Hello Fresh wint Marketing Company Award

    26 maart 2020 - door PIM Redactie - 0 reacties

    Amsterdam 26 maart 2020 - Donderdagavond zijn de bedrijven en personen die vorig jaar in Nederland de grootste marketingprestatie hebben geleverd, beloond met een Dutch Marketing Award. Maaltijdboxleverancier HelloFresh werd uitgeroepen tot Marketing Company of the Year. Arno de Jong, Chief Marketing Officer van Nederlandse Loterij, is uitgeroepen tot Marketeer of the Year. Met duizend marketingprofessionals die meekeken via de levendige livestream vanuit Capital C in Amsterdam was de uitreiking en zesde editie van de Dutch Marketing Awards een ongebruikelijk, gedenkwaardig event.

    De Dutch Marketing Awards zijn de belangrijkste marketingprijzen van Nederland en zijn een samenwerking tussen marketingberoepsvereniging NIMA, PIM en Adformatie. De toekenning vond plaats op basis van marketingprestaties in het kalenderjaar 2019. De geplande feestelijke Award-uitreiking in het KIT in Amsterdam kon vanwege de corona-preventiemaatregelen niet plaatsvinden, maar omdat partners, sponsoren, bezoekers en vrijwilligers gebrand waren op een waardig alternatief, werd de uitreiking evengoed een mooi succes.

    Winnaars in de overige categorieën waren Too Good To Go, Swapfiets, YoungCapital en de Vegetarische Slager. Ferdinand Götzen van 3D Hubs werd Marketing Talent of the Year.

    Lees meer over "Dutch Marketing Awards: Arno de Jong is Marketeer of the Year, Hello Fresh wint Marketing Company Award"

  2. Hoe Bijenkorf klantbeleving verbetert door te luisteren

    10 maart 2020 - door PIM Redactie - 0 reacties

    Om een optimale klantbeleving te kunnen bieden, moet je heel goed naar klanten luisteren. Bij de Bijenkorf speelt het Klant Contact Center daarin een centrale rol. 'We zijn advocaat van de klant, ambassadeur van het bedrijf en aanjager van verbeteringen,' aldus manager customer care & sales Ankie Straathof. Hoe zorgt de Bijenkorf ervoor dat klantvragen niet alleen beantwoord worden maar ook het startpunt zijn voor een betere service?

    Lees meer over "Hoe Bijenkorf klantbeleving verbetert door te luisteren"

  3. Bestuursleden met innovatiekracht en een internationaal netwerk

    2 maart 2020 - door PIM Redactie - 0 reacties

    Rotterdam, 2 maart 2020 – Vandaag starten twee nieuwe bestuursleden bij het Platform Innovatie in Marketing (PIM). Wankie Chan is marketing director EMEA medium business bij Dell Technologies. Ab Chakai is manager innovatie en strategische partnerships bij Movir. Beiden hebben een sterke innovatieachtergrond en een stevige internationale positie. Met hun kennis, netwerk en drive vormen zij een waardevolle aanvulling op het PIM-bestuur.

    Lees meer over "Bestuursleden met innovatiekracht en een internationaal netwerk"