Blog

Gino Van Ossel wint PIM Marketing Literatuur Prijs 2019 met 'Retail - De digitale hysterie voorbij'

26 november 2019
Amsterdam, 26 november 2019 – ‘Retail - De digitale hysterie voorbij’ is op 26 november door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs verkozen tot het beste marketingboek van 2019. Auteur Gino Van Ossel presenteert hierin een praktische aanpak om als retailer of merk succesvol…
Lees meer over "Gino Van Ossel wint PIM Marketing Literatuur Prijs 2019 met 'Retail - De digitale hysterie voorbij'"

Onderscheid begint met het doorgronden van drijfveren

21 november 2019
Rotterdam 21 november 2019 – Op 30 januari 2020 verschijnt het PIM Marketing Trendrapport 2020, opgesteld door TrendsActive. Het onderzoek toont…

Alexander van Dam treedt toe als penningmeester van PIM

14 november 2019
Rotterdam, 15 november 2019 – Op 15 november start Alexander van Dam als penningmeester en bestuurslid van Platform Innovatie in Marketing (PIM)…

Jury voorzitter Hans Molenaar over de genomineerde boeken van 2019

14 november 2019
Welk boek maakte het meeste indruk op de jury? Welk boek draagt het meest bij aan de vernieuwing binnen het marketing vakgebied? Je hoort het allemaal…

Dit zijn de genomineerden voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2019

4 november 2019
Rotterdam, 4 november 2019 – Vandaag maakte de vakjury de nominaties bekend van de PIM Marketing Literatuur Prijs 2019. Het Platform Innovatie i…