Blog

Blog

  1. Bol.com wint Dutch Marketing Award voor beste marketingbedrijf | Raymond Cloosterman uitgeroepen tot Marketeer of the Year

    26 maart 2019 - door PIM Redactie - 0 reacties

    BP_DMA_2019_HR_00001.jpg

    Dinsdagavond 26 maart zijn de bedrijven en personen die vorig jaar in Nederland de grootste marketingprestatie hebben geleverd, beloond met een Dutch Marketing Award. Onlinewinkel Bol.com won de prijs voor Marketing Company of the Year. Raymond Cloosterman, medeoprichter en topman van Rituals werd uitgeroepen tot Marketeer of the Year. Met zo’n 300 aanwezige marketeers was de uitreiking en vijfde editie van de Dutch Marketing Awards in Amsterdam een succes. De Dutch Marketing Awards zijn de belangrijkste marketingprijzen van Nederland en zijn een samenwerking tussen marketing-beroepsvereniging NIMA, Adformatie en PIM.

    Lees meer over "Bol.com wint Dutch Marketing Award voor beste marketingbedrijf | Raymond Cloosterman uitgeroepen tot Marketeer of the Year"

  2. Contentmarketing vraagt een duidelijke visie en klantkennis

    4 maart 2019 - door PIM Redactie - 0 reacties

    rens verweij.png

    Interview met Rens Verweij, head of innovation bij VIRTUE, het creatieve bureau van VICE

    “Hoewel marketing de afgelopen jaren een drastische transitie heeft doorgemaakt van push naar pull, zie ik toch nog steeds legio merken die vooral bezig zijn met het stelselmatig zenden van hun boodschap. Natuurlijk willen bedrijven nog steeds hun goede producten met een duidelijke boodschap aan de hele wereld tonen. Maar dan dienen zij wel te weten wat mensen daadwerkelijk interessant vinden. En die interesse kan alleen worden ingevuld, wanneer zij daar als merk een geloofwaardige en relevante rol in kunnen spelen.”

    Lees meer over "Contentmarketing vraagt een duidelijke visie en klantkennis"