Competing in Changing Markets

2 januari 2018 om 19:46 door PIM Redactie

Competing in Changing Markets

Namens professor Rudy Moenaert (TiasNimbas Business School) en professor Henry Robben (Nyenrode Business Universiteit) nodigen wij jou uit mee te doen aan het onderzoek “Competing in Changing Markets 2017”. Om tot een top resultaten te komen is het vereist om nogal wat vragen te stellen. Naar schatting duurt het onderzoek 20 minuten. Maar daar krijg je wel het nodige voor terug, ten eerste wordt er een benchmark rapport gemaakt voor alle deelnemers en wordt er in het voorjaar een gratis marketingstrategie sessie gegeven voor alle PIM-deelnemers aan dit onderzoek. Met deze inzichten is iedereen in staat zijn of haar bedrijf sterker te maken en haar concurrentiekracht in 2018 te vergroten.

Verder wordt er onder de deelnemers twee iPad’s Retina-display 32 GB (390 Euro) verloot.
Het competing in changing markets onderzoek wordt al sinds 1999 o.l.v. de professoren Moenaert en Robben uitgevoerd. Voor iedereen die zijn of haar bedrijf sterker wenst te maken is dit een uitstekende aanpak om daar te starten waar de pijn het grootste is in combinatie met waar de meeste vooruitgang te boeken is. Krijg de beste tips om op een verantwoorde manier jouw bedrijf winstgevender te maken, het anders te doen dan weer een reorganisatie en/of een kansen verlagende kostenfocus. Werk en bouw aan een gezond bedrijf, waar jij met je collega’s jullie eigen toekomst continu positief beïnvloeden. Dat is wat dit onderzoek zo bijzonder maakt, het is praktisch, opbouwend en geeft richting aan wis jouw rode draad is, hoe jouw roadmap eruitziet en hoe je stap voor stap een winnend businessmodel bouwt.
 
Ga hier naar de vragenlijst.
Mocht je verwachten de vragenlijst niet in 1x te kunnen afronden, dan kan je altijd in plaats van deze algemene link te gebruiken een individuele link aanvragen bij peter.gouw@vision2b.com.