PIM partner Blinker gaat samen met MailPlus verder onder de naam Spotler

29 juni 2017 om 09:00 door PIM Redactie

PIM partner Blinker gaat samen met MailPlus verder onder de naam Spotler

Zoetermeer – 29 juni 2017 – Vanaf vandaag gaan de zusterbedrijven Blinker en MailPlus verder als één bedrijf: Spotler. De samenvoeging is de eerste stap naar het doel om een internationale speler van marketing automation software te worden.
“Deze rebranding naar Spotler is voor ons een grote stap. We geven twee sterke merken op, maar we krijgen er een internationale naam voor terug. Een krachtige naam die aangeeft wat wij willen betekenen voor onze klanten, namelijk ze in de spotlight zetten bij hun klanten”, zegt Marc Schüssler, directeur en oprichter.
De productnaam MailPlus blijft nog even bestaan. Aan het eind van het jaar zal een nieuwe interface gelanceerd worden en zal de productnaam ook wijzigen naar Spotler. De 5000+ gebruikers van de MailPlus software moeten vanaf vandaag inloggen op de nieuwe website van Spotler.
De komende maanden gaat er een campagne lopen om de rebranding van Blinker en MailPlus naar Spotler onder de marketeers in Nederland bekend te maken.
Blinker is al enige tijd als partner verbonden aan PIM. Spotler zal dit partnership blijven voortzetten, omdat Spotler – net zoals Blinker voorheen – waarde hecht aan de activiteiten die PIM ontplooit om innovatie onder marketeers te stimuleren en kennis onder marketeers te delen. Samen zullen PIM en Spotler ook volgend jaar weer het B2B Marketing Trendonderzoek gaan uitvoeren en publiceren in een rapport.
Meer informatie over Spotler vind je op de website van het nieuwe bedrijf.