Social Media Marketing

20 november 2013 om 13:11 door PIM Redactie

Social Media Marketing

Het boek Social Media Marketing - van strategie naar operatie, geschreven door Sjef Kerkhofs en Robbert Gangadin biedt marketeers social media handvatten. Wij vroegen Sjef Kerkhofs waarom zijn boek moet winnen en wat de kernboodschap van het boek is.
Welke behoefte vervult jullie boek? Marketeers stoeien enorm met de nieuwe, vluchtige en lastig te doorgronden social media. Ons boek biedt tastbare frameworks die er voor zorgen dat je de juiste stappen maakt op social media, op het juiste moment. Wat is de kernboodschap van het boek? Je kunt geen shortcut nemen bij social media marketing. Je kunt niet van A (een publiek opbouwen) naar Z (conversie boeken) schieten. De weg loopt langs campagne > content > conversatie > conversie. De les: geen shortcuts nemen, en per fase een andere KPI meten en budgetfocus aanhouden. Social Media Marketing - van strategie naar operatie is genomineerd voor de Marketing Literatuurprijs 2013. Heb jij het afgelopen jaar te weinig tijd gehad om de beste marketingboeken te lezen? En wil je in een avond worden bijgepraat door de auteurs van de beste 10 marketing boeken van Nederland? Kom dan naar de uitreiking van de Marketing Literatuurprijs op 28 november in Utrecht!