Seth Godin Meatball Sundae in 9 regels

14 januari 2008 om 11:18 door PIM Redactie

Seth Godin Meatball Sundae in 9 regels

Lifehacker en de Nederlandse variant Lifehacking zijn twee sites die ik er graag volg. Want het leven is te kort en te kostbaar om alles te doen, zien,kijken en te volgen. Daarom lees ik ook graag samenvattingen van marketingboeken. Ik las net op Molblog een perfecte samenvatting van het nieuwste boek van Seth Godin (de zeer bekende marketing goeroe) Meatball Sundae. De samenvatting van het boek: -directe communicatie en zakendoen tussen producenten en consumenten -directe communicatie en zakendoen tussen consumenten onderling -de toenemende kracht van de stem van de consument -authenticiteit van de “corporate story” -korte aandacht tijd span van de consument -outsourcing -The Long Tail -Google en het grote casino spel (kom je tevoorschijn of niet?) -Nieuwe “gatekeepers” en geen “gatekeepers’. Scheelt weer uren leeswerk.