Over Merken en vertrouwen: hoe verbind je merken met mensen

Merken en vertrouwen: hoe verbind je merken met mensen

Hoe verbinden we merken met mensen in een tijd van wantrouwen, polarisering en alternatieve feiten? Het klinkt misschien logisch, maar betrouwbaarheid is het sleutelwoord in 2017. Hoewel betrouwbaarheid altijd cruciaal is geweest en zal zijn, biedt het inspelen op ‘trust’ dit jaar bijzondere kansen voor organisaties.
 
Voortbordurend op het PIM trendrapport 2017, zoomen we tijdens deze sessie over merken en purpose in op betrouwbaarheid, betekenisvolle bedrijfsvoering en het belang ervan. Hoe merken zich onderscheiden en wat zij bijdragen aan de wereld.

Programma
17.30 – 18.15u             Inloop en buffet
18.15 – 18.20u             Welkomstwoord PIM
18.20 – 18.50u             Patrick Kuijsters (Directeur Marketing & Online SNS Bank) over de herpositionering van de Volksbank.
18.50 – 19.20u             Heske Verburg (directeur Solidaridad)
19.20 – 19.30u             Pauze
19.30 – 20.00u             Spreker 3: binnenkort maken we deze spreker bekend
20.00 – 21.00u             Borrel

Aanmelden

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-lid € 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Deel met anderen