Merken en vertrouwen: hoe verbind je merken met mensen
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Hoe verbinden we merken met mensen in een tijd van wantrouwen, polarisering en alternatieve feiten? Het klinkt misschien logisch, maar betrouwbaarheid is het sleutelwoord in 2017. Hoewel betrouwbaarheid altijd cruciaal is geweest en zal zijn, biedt het inspelen op ‘trust’ dit jaar bijzondere kansen voor organisaties.
Voortbordurend op het PIM trendrapport 2017, zoomen we tijdens deze sessie over merken en purpose in op betrouwbaarheid, betekenisvolle bedrijfsvoering en het belang ervan. Hoe merken zich onderscheiden en wat zij bijdragen aan de wereld.
Programma van Merken en vertrouwen: hoe verbind je merken met mensen
Op maandag 9 oktober: | |
17:30 - 18:20 | Inloop & buffet |
18:20 - 18:30 | Welkom door PIM |
18:30 - 19:00 | Patrick Kuijsters (Directeur Marketing & Online SNS Bank) over de herpositionering van de Volksbank Door Patrick Kuijsters |
19:00 - 19:30 | Hoe positioneert Solidaridad zich op de Nederlandse markt? (Heske Verburg, directeur Solidaridad Europa) Door Heske Verburg |
19:30 - 20:00 | Pauze |
20:00 - 20:30 | het succes van Koppert Cress (Bart Leemans, Koppert Cress) |
20:30 - 21:30 | Borrel |