Workshop Marketing Automation next step
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Programma van Effectieve Marketing Automation in de praktijk
-
16:30 - 16:55
Inloop met koffie en thee
-
16:55 - 17:00
Welkom door PIM
-
17:00 - 17:30
Verbeter de relatie met je klant met Marketing Automation, Michael Straathof – CRM strateeg en partner 100%EMAIL
-
17:30 - 18:00
De successen van Marketing Automation door Kia door Kim Kreber – Director Marketing - Kia Motors Nederland
-
18:00 - 18:15
Korte break
-
18:15 - 19:30
Kies je eigen programma
-
19:30 - 20:30
Borrel incl. kleine hap
-
Van 17:00 tot 17:30
Verbeter de relatie met je klant met Marketing Automation, Michael Straathof – CRM strateeg en partner 100%EMAIL
Na een korte introductie over Marketing Automation vertelt Michael hoe je als organisatie een relatie kunt opbouwen met je klanten en prospects door het optimaal toepassen van Marketing Automation. Met als gevolg meer tevreden klanten en meer rendement uit je campagnes.
-
Van 17:30 tot 18:00
De successen van Marketing Automation door Kia door Kim Kreber – Director Marketing - Kia Motors Nederland
Kim neemt je mee op reis door de geschiedenis van Kia tot de positie die ze nu bekleden in de automotive branche. Daarnaast gaat ze in op de ontwikkelingen op marketing gebied en vertelt ze hoe Marketing Automation bijdraagt aan de optimale klantbeleving.
-
Van 18:15 tot 19:30
Kies je eigen programma
A. Interactieve Roundtable
waarbij de volgende onderwerpen met elkaar besproken worden1) Campaign management best practices
2) Groei in bereik en data kwaliteit
3) Randvoorwaarden van Marketing Automation (Commitment, Resources & Tooling)
4) Organisatie en processen (uitvoer, analyseren, testen)B. Mogelijkheid om 1-op-1 je vragen te stellen aan een van de aanwezige specialisten van 100%EMAIL en eventueel samen ook direct de software in te duiken. We benaderen alle deelnemers vooraf (per e-mail ;)) zodat we ons hierop kunnen voorbereiden.