Update B2B marketing
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Over de sprekers
-
Eveline van Zeeland
Eveline van Zeeland is docent en onderzoeker Neuromarketing bij Fontys Hogeschool Marketing en Management. Bij de Universiteit van Twente voert zij een promotie-onderzoek uit waarbij zij het topic ‘vertrouwen in een B2B-context’ vanuit een neurowetenschappelijk perspectief benadert. Eveline is auteur van ‘Basisboek Neuromarketing’ (Uitgeverij Coutinho) en van diverse wetenschappelijke en praktijkgerichte artikelen. Tevens is zij een veelgevraagd spreker op zowel nationale als internationale congressen waarbij zij met enthousiasme spreekt over haar favoriete onderwerp: neuromarketing. -
Huib van der Harst
Huib van der Harst is Global Manager Online Marketing bij Exact. Hij is een resultaatgerichte marketeer met 20 jaar ervaring in data gedreven marketing. Sinds 2012 is hij werkzaam bij Exact en heeft hij een belangrijke bijdrage geleverd aan de forse groei van Exact in Cloud Solutions. Huib is nu verantwoordelijk voor online leadgeneratie en zal het belang van (big) data binnen marketing delen. -
Pascal van Hombergh
Business Development Manager RabobankPascal is werkzaam als marketeer bij de Rabobank en verantwoordelijk voor de marketing van lease en factoring voor de grootzakelijke markt. Pascal is heeft jarenlange ervaring als marketeer in verschillende -voornamelijk B2B- markten en volgt de ontwikkelingen op de voet. Als bestuurslid van PIM is ze voor het tweede achtereenvolgende jaar projectmanager van het B2B Marketing Trendrapport dat PIM samen met Blinker uitbrengt