Update B2B marketing
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Is CX het nieuwe CRM? Is Inbound marketing de nieuwe sales? Of is klassieke sales nog steeds onmisbaar voor B2B organisaties? En is sales enablement de hoofdtaak van B2B marketeers en zo ja, hoe doe je dat dan? In deze sessie komen verschillende invalshoeken aan bod. Met cases van o.a. Exact en AON.
Tijdens deze sessie lanceren we het tweede PIM B2B Marketing Trendrapport. Alle deelnemers ontvangen een gratis exemplaar.
Er zijn helaas geen kaarten meer beschikbaar. Interesse om deze sessie bij te wonen? Stuur een mailtje naar kim.vanderwel@pimonline.nl en we plaatsen je op de reservelijst.
Programma van Update B2B marketing
Op dinsdag 13 juni: | |
17:30 - 18:15 | Inloop & buffet |
18:15 - 18:20 | Welkom door PIM |
18:20 - 19:05 | Met neuromarketing innoveren in B2B (Eveline van Zeeland) Door Eveline van Zeeland |
19:05 - 19:25 | Lancering B2B onderzoek Door Pascal van Hombergh |
19:25 - 19:35 | Pauze |
19:35 - 20:05 | Contentmarketing in B2B (AON) |
20:05 - 20:40 | Growth Marketing (Exact) Door Huib van der Harst |
20:40 - 21:30 | Borrel |