Sprekers bij Waarde creëren met big data analytics ( incl. uitreiking van de Dutch Marketing Thesis award)

Waarde creëren met big data analytics ( incl. uitreiking van de Dutch Marketing Thesis award)

11 april 2017 van 17:30 uur 11 april 2017 tot 21:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Over de sprekers

  1. Jeroen Kromme

    Jeroen Kromme

    Jeroen Kromme is Senior Consultant & Data Scientist bij Cmotions. Met behulp van data en predictive analytics stelt Jeroen bedrijven in staat de behoeften van de klant beter in kaart te brengen en in de invulling van deze behoeften te optimaliseren.
  2. Natasha Walk

    Natasha Walk

    Natasha Walk is data hacker, talent coach and entrepreneur with 20+ years experience in commercial analytics. She is an expert in delivering data-driven insights that create value for clients, with a passion for training analytical talent and building team capabilities. She is also co-author of 'Creating Value with Big Data Analytics: Making Smarter Marketing Decisions' (Routledge, 2016) with Peter Verhoef, marketing professor at the University of Groningen, and Edwin Kooge, business partner since 1995. Their book addresses the need to bridge the gap between big data and truly usable insights that create value for both the customer and the firm. It has been awarded as Marketing Book of the Year by the Dutch Platform for Innovation in Marketing (PIM).
  3. Simon Bolhuis

    Simon Bolhuis

    Simon Bolhuis is Principal Consultant bij Cmotions. In deze rol helpt hij organisaties bij data driven business vraagstukken. Als co-founder van The Analytics Lab richt Simon zich op innovatieve projecten waarbij data & analytics resultaatgericht toegepast kunnen worden.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 11 april 2024

    MarTech Fest 2024

    iO Rotterdam in Rotterdam
    Meer over dit evenement
  2. 23 mei 2024

    Marketing Team van de toekomst

    Meer over dit evenement
  3. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement