Waarde creëren met big data analytics ( incl. uitreiking van de Dutch Marketing Thesis award)
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Naast dat marketing draait rond psychologie, het begrijpen van je klant en de markt, is het steeds meer een vak van interpretatie. Van data naar informatie en via kennis naar toegevoegde waarde.
In deze interactieve masterclass staan we daarom uitgebreid stil bij het onderwerp (big) data. Hoe gebruik je data voor succesvolle marketing van jouw organisatie. De spreker is een van de auteurs van het boek Creating value with big data, de meeste recente winnaar van de PIM Literatuurprijs 2016.
Daarnaast wordt deze avond ook de winnaar van de DMTA (Dutch Marketing Thesis Awards) bekend gemaakt. Vijf studenten die elk één erkende marketing verenging vertegenwoordigen zullen in vijf minuten hun scriptie pitchen.
Programma van Marketing Research en analytics
Op dinsdag 11 april: | |
17:30 - 18:15 | Ontvangst met buffet |
18:15 - 18:30 | Welkom door PIM |
18:30 - 18:35 | Pitch 1 DMTA: How can e-retailers reduce the gap between online and offline conversion rates (Maastricht, Julien Bovet) |
18:35 - 19:35 | Big Data Value Creation, door Natasha Walk (zelfstandig analytics expert en auteur) Door Natasha Walk |
19:35 - 19:40 | Pitch 2 DMTA: Attachment styles influence customer loyalty (Groningen, Larissa Hendriks) |
19:40 - 19:45 | Pitch 3 DMTA: The effect of culture on the intrest of consumers reflected in their online search behavior (Rotterdam, Cees de Vreugd) |
19:45 - 20:00 | Pauze |
20:00 - 20:05 | Pitch 4 DMTA: The influence of hotelreviews on purchase intentions considering competitive hotelreview statistics (Amsterdam, Anneloes Visser) |
20:05 - 20:10 | Pitch 5 DMTA: Alternative Shelf-Life Labelling and Perceptions of Products (Tilburg, Mike Broeren) |
20:10 - 20:40 | Toepassing van data analytics: multi-channel 1-op-1 communicatie Door Jeroen Kromme, Simon Bolhuis |
20:40 - 21:00 | Uitreiking van de Dutch Marketing Thesis award |
21:00 - 22:00 | Borrel |