Over Waarde creëren met (big) data analytics

Waarde creëren met (big) data analytics

Naast dat marketing draait rond psychologie, het begrijpen van je klant en de markt, is het steeds meer een vak van interpretatie. Van data naar informatie en via kennis naar toegevoegde waarde.

In deze interactieve masterclass staan we daarom uitgebreid stil bij het onderwerp (big) data. Hoe gebruik je data voor succesvolle marketing van jouw organisatie. De spreker is een van de auteurs van het boek Creating value with big data, de meeste recente winnaar van de PIM Literatuurprijs 2016.

Programma van Marketing Research en analytics

Op dinsdag 11 april:
17:30 - 18:15 Ontvangst met buffet
18:15 - 18:30 Welkom door PIM
18:30 - 19:30 Big Data Value Creation, door Natasha Walk (zelfstandig analytics expert en auteur)
19:30 - 20:00 Pauze
20:00 - 20:30 Case Louman Exclusive cars
20:30 - 21:00 Case 2 (nog in te vullen)
21:00 - 21:15 Uitreiking van de Marketing Thesis award
21:15 - 22:15 Borrel

Lees meer over het programma

Aanmelden

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-lid € 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Deel met anderen