Over Waarde creëren met big data analytics ( incl. uitreiking van de Dutch Marketing Thesis award)

Waarde creëren met big data analytics ( incl. uitreiking van de Dutch Marketing Thesis award)

11 april 2017 van 17:30 uur 11 april 2017 tot 21:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Naast dat marketing draait rond psychologie, het begrijpen van je klant en de markt, is het steeds meer een vak van interpretatie. Van data naar informatie en via kennis naar toegevoegde waarde.

In deze interactieve masterclass staan we daarom uitgebreid stil bij het onderwerp (big) data. Hoe gebruik je data voor succesvolle marketing van jouw organisatie. De spreker is een van de auteurs van het boek Creating value with big data, de meeste recente winnaar van de PIM Literatuurprijs 2016.

Daarnaast wordt deze avond ook de winnaar van de DMTA (Dutch Marketing Thesis Awards) bekend gemaakt. Vijf studenten die elk één erkende marketing verenging vertegenwoordigen zullen in vijf minuten hun scriptie pitchen. 

Programma van Marketing Research en analytics

Op dinsdag 11 april:
17:30 - 18:15 Ontvangst met buffet
18:15 - 18:30 Welkom door PIM
18:30 - 18:35 Pitch 1 DMTA: How can e-retailers reduce the gap between online and offline conversion rates (Maastricht, Julien Bovet)
18:35 - 19:35 Big Data Value Creation, door Natasha Walk (zelfstandig analytics expert en auteur) Door Natasha Walk
19:35 - 19:40 Pitch 2 DMTA: Attachment styles influence customer loyalty (Groningen, Larissa Hendriks)
19:40 - 19:45 Pitch 3 DMTA: The effect of culture on the intrest of consumers reflected in their online search behavior (Rotterdam, Cees de Vreugd)
19:45 - 20:00 Pauze
20:00 - 20:05 Pitch 4 DMTA: The influence of hotelreviews on purchase intentions considering competitive hotelreview statistics (Amsterdam, Anneloes Visser)
20:05 - 20:10 Pitch 5 DMTA: Alternative Shelf-Life Labelling and Perceptions of Products (Tilburg, Mike Broeren)
20:10 - 20:40 Toepassing van data analytics: multi-channel 1-op-1 communicatie Door Jeroen Kromme, Simon Bolhuis
20:40 - 21:00 Uitreiking van de Dutch Marketing Thesis award
21:00 - 22:00 Borrel

Lees meer over het programma

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 23 mei 2024

    Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement