Over Jaarlijkse PIM trendsessie 2017

Jaarlijkse PIM trendsessie 2017

16 februari 2017 van 17:30 uur 16 februari 2017 tot 21:30
Online

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Het consumentenvertrouwen stond eind 2016 op het hoogste punt in negen jaar, alles lijkt in kan en kruiken. We kunnen weer groeien! Maar wie dieper inzoomt ziet dat er een grote groep consumenten is die vooral stagnatie ervaart en 'het niet vertrouwt’. Het geloof is weg en vertrouwen is ver te zoeken. Vertrouwen vormt het fundament onder iedere relatie, ook tussen die van consument en merk. Dat maakt het essentieel voor marketeers om te begrijpen waarom mensen wel of niet in bedrijven vertrouwen. Maar vertrouwen kweken is complexer dan ooit. Groeiende ongelijkheid in inkomen, nieuwe ontwikkelingen in technologie en media en vraagstukken op het gebied van identiteit en cultuur maken het er niet makkelijk op.
Hoe zorgen we er in 2017 voor dat we de vertrouwensband versterken?

In het PIM Trendrapport 2017 gidsen we marketeers door de complexe maatschappij van vandaag de dag, zoomen we in op hoe vier verschillende generaties (Babyboomers, Generatie X, Millennials en Generatie Z) het beste benaderd kunnen worden en bieden we inspiratie in de vorm van een veelheid aan cases en data.

Er zijn helaas geen kaarten meer beschikbaar. Stuur een mailtje naar kim.vanderwel@pimonline.nl bij interesse en wij zorgen dat je op de reservelijst komt.

Programma van Jaarlijkse PIM trendsessie 2017

Op donderdag 16 februari:
17:30 - 18:20 Inloop en buffet
18:20 - 18:30 Welkomstwoord Canon en PIM (Platform Innovatie Marketing )
18:30 - 18:45 Matijs Jansen - Wunderbaum
18:45 - 19:30 Het PIM trendrapport 2017 (Aljan de Boer, TrendsActive & Stefan Harzevoort, Valtech) Door Stefan Harzevoort
19:30 - 19:45 Pauze
19:45 - 20:15 Wat beweegt de jeugd en de jongvolwassenen in 2017? (Peter van Woensel Kooy, MarketingTribune) Door Peter van Woensel Kooy
20:15 - 20:45 The Future Is Now - Sander Duivestein (Sogeti) Door Sander Duivestein

Lees meer over het programma

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 11 april 2024

    MarTech Fest 2024

    iO Rotterdam in Rotterdam
    Meer over dit evenement
  2. 23 mei 2024

    Marketing Team van de toekomst

    Meer over dit evenement
  3. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement