PIM Marketing Literatuur Prijs 2016
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Programma van PIM Marketing Literatuur Prijs 2016
-
17:15 - 18:20
Ontvangst incl. uitgebreid warm buffet
-
18:20 - 18:30
Welkom door de RAI en Platform Innovatie in Marketing
-
18:30 - 19:00
Sprekerronde 1
-
19:00 - 19:15
Pauze
-
19:15 - 19:45
Sprekerronde 2
Door Patrick Maes -
19:45 - 20:15
Sprekerronde 3
Door Kees Klomp (Handboek betekenisvol ondernemen) -
20:15 - 20:45
Uitreiking prijs + presentatie van winnaar
-
20:45 - 21:30
Borrel
-
Van 18:30 tot 19:00
Sprekerronde 1
Amtrium 1: Share - Pieter van Glind en Harmen van Sprang
Amtrium 2: True Story Telling - Paul Hillesum en Amber Franssen
L103: Retail Marketing Strategy - Constant Berkhout -
Amtrium 1: Hoe agile is jouw strategie - Sjors van Leeuwen
Amtrium 2: Disruptive Selling - Patrick Maes
L103: Merkpositionering - Karel Jan Alsem en Erik Kostelijk
L104: Service Excellence - Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan -
Amtrium 1: Creating Value with Big Data Analytics - Peter Verhoef, Edwin Kooge, Natasha Walk
Amtrium 2: Marketing met ballen - Rudy Moenaert en Henry Robben
L103: Handboek Betekenisvol ondernemen - Kees Klomp