Programma van PIM Marketing Literatuur Prijs 2016

PIM Marketing Literatuur Prijs 2016

06 december 2016 van 17:30 uur 06 december 2016 tot 21:30
Online

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Programma van PIM Marketing Literatuur Prijs 2016

  1. 17:15 - 18:20

    Ontvangst incl. uitgebreid warm buffet

  2. 18:20 - 18:30

    Welkom door de RAI en Platform Innovatie in Marketing

  3. 18:30 - 19:00

    Sprekerronde 1

  4. 19:00 - 19:15

    Pauze

  5. 19:15 - 19:45

    Sprekerronde 2

    Door Patrick Maes
    Patrick Maes
  6. 19:45 - 20:15

    Sprekerronde 3

    Door Kees Klomp (Handboek betekenisvol ondernemen)
    Kees Klomp (Handboek betekenisvol ondernemen)
  7. 20:15 - 20:45

    Uitreiking prijs + presentatie van winnaar

  8. 20:45 - 21:30

    Borrel

  1. Van 18:30 tot 19:00

    Sprekerronde 1

    Amtrium 1: Share   - Pieter van Glind en Harmen van Sprang
    Amtrium 2: True Story Telling - Paul Hillesum en Amber Franssen
    L103: Retail Marketing Strategy - Constant Berkhout

  2. Van 19:15 tot 19:45

    Sprekerronde 2

    Door Patrick Maes

    Amtrium 1: Hoe agile is jouw strategie - Sjors van Leeuwen
    Amtrium 2: Disruptive Selling -  Patrick Maes
    L103: Merkpositionering -  Karel Jan Alsem en Erik Kostelijk
    L104: Service Excellence  - Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan

  3. Van 19:45 tot 20:15

    Sprekerronde 3

    Door Kees Klomp (Handboek betekenisvol ondernemen)

    Amtrium 1: Creating Value with Big Data Analytics - Peter Verhoef, Edwin Kooge, Natasha Walk
    Amtrium 2: Marketing met ballen - Rudy Moenaert en Henry Robben
    L103: Handboek Betekenisvol ondernemen - Kees  Klomp

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 23 mei 2024

    Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement