Over PIM Marketing Literatuur Prijs 2016

PIM Marketing Literatuur Prijs 2016

06 december 2016 van 17:30 uur 06 december 2016 tot 21:30
Online

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Helaas zijn er geen kaarten meer beschikbaar. Stuur een mail naar kim.vanderwel@pimonline.nl en wij zorgen dat je op de reservelijst komt.

Heb je nog geen tijd gehad voor het lezen van marketingboeken?
Dinsdagavond 6 december presenteert PIM voor de 14e keer de beste marketingliteratuur van het afgelopen jaar. Deze avond mag je niet missen !

Wil je in een avond worden bijgepraat door de auteurs van de 10 beste marketing boeken uit 2016 over digital, branding, social, en customer experience? Kom dan naar deze fantastische avond ontmoet de auteurs en spijker je marketing kennis in 1 avond helemaal bij.

Alle auteurs zijn gevraagd hun werk toe te komen lichten. Je kunt zelf kiezen welke sessie je bij wilt wonen.  Aan het einde van de avond vindt de uitreiking plaats.

De indeling is als volgt:
18.30 - 19.00     Sprekerronde 1
Amtrium 1: Share   - Pieter van Glind en Harmen van Sprang
Amtrium 2: True Story Telling - Paul Hillesum en Amber Franssen
L103: Retail Marketing Strategy - Constant Berkhout

19.15 – 19.45     Sprekerronde 2
Amtrium 1: Hoe agile is jouw strategie - Sjors van Leeuwen
Amtrium 2: Disruptive Selling  - Patrick Maes
L103: Merkpositionering -  Karel Jan Alsem en Erik Kostelijk
L104: Service Excellence  - Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan

19.45 – 20.15     Sprekerronde 3
Amtrium 1: Creating Value with Big Data Analytics - Peter Verhoef, Edwin Kooge,
Natasha Walk
Amtrium 2: Marketing met ballen - Rudy Moenaert en Henry Robben
L103: Handboek Betekenisvol ondernemen - Kees  Klomp

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 11 april 2024

    MarTech Fest 2024

    iO Rotterdam in Rotterdam
    Meer over dit evenement
  2. 23 mei 2024

    Marketing Team van de toekomst

    Meer over dit evenement
  3. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement