Over Accountability en rendement van (datadriven) marketing

Accountability en rendement van (datadriven) marketing

08 september 2015 van 18:00 uur 08 september 2015 tot 22:00
Online

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

De beschikbaarheid van data maakt accountability van marketing een ‘eitje’. Of toch niet? Beschik jij over alle informatie die nodig is om je marketinguitgaven te verantwoorden? Ken je de ROI van al je marketingactiviteiten? En welke KPI’s meet je eigenlijk? Of zou je willen meten?
Hoe maak je de juiste keuzes in de enorme hoeveelheid data waar we tegenwoordig over beschikken? Leer tijdens deze sessie alles over accountability en rendement van (datadriven) marketing.
Met cases van o.a. ING Bank, Centralpoint, Store & Consumer Insight en Knab.
Deze sessie is uitverkocht, er zijn helaas geen kaarten meer beschikbaar.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 23 mei 2024

    Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement