Presentaties kennissessie Customer Experience 20 juni 2016

21 juni 2016 om 20:13 door PIM Redactie

Presentaties kennissessie Customer Experience 20 juni 2016

Dat je met klantbeleving (CX) het verschil kunt maken, bewees Forrester Research al jaren geleden met de introductie van de Customer Experience Index (CXi). Deze index toont aan dat bedrijven die hoog scoren op klantbeleving, een beter bedrijfsresultaat behalen dan hun directe concurrenten. Investeren in klantbeleving loont. Customer Experience (CX) is hot! Eindelijk realiseren bedrijven zich dat ze moeten investeren in hun klantrelatie en dat klantbeleving daar een essentiële rol in speelt. 2016 wordt het jaar van Customer Experience en deze sessie stond dan ook bol van succesvolle cases van T-Mobile, Srprs.me, Sydney Brouwer en DTG.

Presentatie van Sydney Brouwer (TOTE-M)

Presentatie van Ruud Huigsloot (T-Mobile)

Presentatie Gayana Helder - Vardianian (DTG)

Presentatie van Raymond Klompsma (Srprs.me)

Zomerstop, terug op 13 september 2016

Tijdens de komende zomermaanden organiseren we geen kennissessie. Niet getreurd, je kunt nog wel zomerprikkels verwachten. Zo delen we onder andere de highlights uit ons B2B Trendrapport! Op 13 september zijn we weer terug met onze jaarlijkse sessie over nieuwe marketingtechnologieen. Hopelijk tot na de zomer :)